Розрахунок середньоденної заробітної плати для нарахування матеріального забезпечення від Фонду

Сума виплат у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності (оплата за лікарняними) та допомоги по вагітності та пологах обчислюється, виходячи із середньоденної заробітної плати застрахованої особи. Порядок обчислення середньої заробітної плати для надання матеріального забезпечення від Фонду соціального страхування України затверджено постановою КМУ від 26.09.2001 № 1266.

Відповідно до зазначеного Порядку, середньоденна заробітна плата (дохід, грошове забезпечення) обчислюється шляхом ділення нарахованої за розрахунковий період (12 календарних місяців) заробітної плати (доходу, грошового забезпечення), на яку нарахований єдиний внесок на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, на кількість календарних днів зайнятості у розрахунковому періоді без урахування календарних днів, невідпрацьованих з поважних причин. До поважних причин відносяться: тимчасова непрацездатність, відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати.

При обчисленні середньої заробітної плати (доходу) для забезпечення допомогою по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах враховуються всі види заробітної плати (доходу) в межах граничної суми місячної заробітної плати, на яку нараховуються страхові внески на страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності.

Загальний приклад розрахунку середньоденної заробітної плати:

( Х1 +Х2 + Х3 + Х4 + Х5 + Х6 + Х7 + Х8 + Х9 + Х10 + Х11 + Х12) / 365*,

де Х1, Х2, … – заробітна плата застрахованої особи за кожен з 12 місяців розрахункового періоду, що передував місяцю, в якому настав страховий випадок.

*Календарні дні за 12 місяців розрахункового періоду (невідпрацьовані з поважних причин дні (за наявності), необхідно виключити із розрахунку). Також із розрахунку виключаються місяці розрахункового періоду (з першого до першого числа), в яких застрахована особа не працювала з поважних причин. Святкові та вихідні дні не виключаються з розрахункового періоду.

Приклад розрахунку середньоденної заробітної плати, якщо у розрахунковому періоді (12 календарних місяців) перед настанням страхового випадку застрахована особа з поважних причин не мала заробітку, або страховий випадок настав у перший день роботи:

Х / 30,44,

де Х – тарифна ставка (посадовий оклад) або її частина, встановлена на день настання страхового випадку.

Мінімальна гарантія розміру допомоги по вагітності та пологах

Якщо сума допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць є меншою за розмір допомоги, обчислений із мінімальної заробітної плати, встановленої на час настання страхового випадку, застрахованій особі нараховується допомога по вагітності та пологах, виходячи із встановленої мінімальної заробітної плати: (Х / 30,44) • У, де Х – мінімальна заробітна плата, встановлена на час настання страхового випадку, У – тривалість листка непрацездатності по вагітності та пологах у днях.

Максимальна величина

Сума допомоги по тимчасовій непрацездатності й допомоги по вагітності та пологах у розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувались страхові внески до Фонду.

Обмеження розміру матеріального забезпечення

Якщо протягом дванадцяти місяців перед настанням страхового випадку застрахована особа має страховий стаж менше шести місяців:

а) допомога по тимчасовій непрацездатності обчислюється, виходячи з нарахованої заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, але в розрахунку на місяць не вище за розмір мінімальної заробітної плати, встановлений законом у місяці настання страхового випадку;

б) допомога по вагітності та пологах обчислюється, виходячи з нарахованої заробітної плати, з якої сплачуються страхові внески, але в розрахунку на місяць не вище двократного розміру мінімальної заробітної плати, встановленого законом у місяці настання страхового випадку.

Нагадаємо, допомога по вагітності та пологах складає 100% середньоденної заробітної плати за весь період відпустки по вагітності та пологах і не залежить від страхового стажу.

Допомога з тимчасової втрати працездатності виплачується Фондом, починаючи з 6-го дня тимчасової непрацездатності й до моменту одужання або встановлення МСЕК інвалідності. Розмір зазначеної допомоги залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньоденної заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

 

ФОП мають право на отримання матеріального забезпечення і соціальних послуг від Фонду

Страхуванню у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності, а також від нещасного випадку на виробництві підлягають усі працевлаштовані на підприємствах, в установах, організаціях, незалежно від форми власності та господарювання, особи. Зокрема, застрахованими у Фонді соціального страхування України є фізичні особи-підприємці та самозайняті особи, які мають право на отримання за кошти Фонду матеріального забезпечення, страхових виплат і соціальних послуг. На обліку у Фонді знаходиться 1,78 млн фізичних осіб.

В Волноваському відділенні управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області на обліку знаходиться 2944 фізичних осіб-підприємців.

За 8 місяців 2018 року застраховані фізичні особи-підприємці Волноваського району отримали за кошти Фонду соціального страхування України матеріальне забезпечення на суму 187,6 тис.грн (33,0 тис.грн – допомога по тимчасовій втраті працездатності, 154.6 тис.грн – допомога по вагітності та пологах).

Фінансування допомог і послуг для фізичних осіб-підприємців і самозайнятих осіб здійснюється Фондом на загальних для застрахованих осіб підставах. Зокрема, оскільки фізична особа-підприємець є для себе одночасно страхувальником (роботодавцем) і застрахованою особою, Фонд соціального страхування України здійснює перерахування коштів матеріального забезпечення на окремий поточний рахунок ФОП, як страхувальника, для подальшої виплати йому як застрахованій особі.

Враховуючи зазначене, робочі органи виконавчої дирекції Фонду в розумінні Податкового кодексу України не виступають податковим агентом, оскільки не здійснюють нарахування та виплату застрахованій особі матеріального забезпечення, натомість здійснюють його фінансування на рахунок роботодавця для виплати працівнику.

Зазначимо, застрахована особа – фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

З 01 січня 2016 року розмір єдиного внеску для усіх категорій платників єдиного внеску (крім пільгових категорій) визначено в єдиному розмірі – 22 відсотки бази нарахування єдиного внеску. Оскільки з зазначеного терміну фізичні особи-підприємці, в тому числі ті, які обрали спрощену систему оподаткування, та особи, які провадять незалежну професійну діяльність, є платниками єдиного внеску на загальних підставах, вони є застрахованими особами.

 

 

 

 

 

В Ужгороді стартувала шоста Всеукраїнська спартакіада "Сила духу"

 

12 вересня в Ужгородському спортивному комплексі «Юність» урочисто відкрито шосту Всеукраїнську спартакіаду «Сила духу».

Всеукраїнська спартакіада «Сила духу» була започаткована у 2013 році й проходить щорічно серед потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань, у тому числі осіб з інвалідністю внаслідок трудового каліцтва.

Організатором загальнонаціонального заходу виступає Фонд соціального страхування України, під опікою якого знаходиться понад 207 000 осіб – потерпілих внаслідок нещасних випадків на виробництві або професійних захворювань.

Метою спартакіади є соціальна реабілітація і створення умов для повернення осіб з інвалідністю до активного життя, залучення органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, громадськості до проблем потерпілих на виробництві.

Фінальному етапу VІ Всеукраїнської спартакіади традиційно передували відбірні регіональні змагання, що відбулися у всіх областях та місті Києві. Цьогоріч у них взяли участь 2269 спортсменів-аматорів, що представляли 267 команд міст та районів держави. Порівнюючи з першою спартакіадою, показник масовості зріс в 1,5 рази.

З вітальною промовою до присутніх звернувся в.о. директора виконавчої дирекції Фонду Нестеров Сергій Володимирович:

«Надзвичайно радий бути сьогодні разом з вами на цьому величному святі. У цій залі вже вкотре зібралася велика фондівська родина з усіх куточків України, наші поважні гості.

З великою приємністю бачу перед собою ваші щасливі очі, захопливу різнобарвну картину, яку немов би намалювали наші яскраві спартакіадівці.

Ви – уособлення цілої країни, такої різноманітної, але прекрасної і єдиної в споконвічних прагнень та простих земних мріях до кращого життя.

Ви – незборима сила людського духу, яка гартує та зміцнює кожного з вас.

Спадає на думку – не так багато, здається, в державі подій, які б мали таку позитивну і щиру енергетику, що захоплювала і дивувала все ширше і ширше коло людей.

Якщо порівняти склад учасників минулорічних та нинішніх фіналів, то він змінився більше, ніж наполовину. Це свідчить, як мінімум, про дві важливі речі – серед потерпілих на виробництві зросла привабливість спартакіади як цікавого і корисного заходу, що, в свою чергу, зумовило посилення конкуренції за місця в збірних командах регіонів.

Переконаний, що такі процеси лише додають віри і впевненості в правильності кроків щодо залучення наших співгромадян з особливими потребами до активного життя.

Відчуваю, як в передчутті чогось справжнього і значимого, в унісон зараз б’ються серця тих, чия доля в силу певних життєвих обставин нерозривно пов’язана з Фондом соціального страхування.

Запевняю, що ми робили і будемо робити все можливе аби ваше нелегке, увінчане бідою, життя було світлішим на посмішки, радіснішим на успіхи і перемоги.

Хочу сердечно подякувати усім тим, хто долучився до підготовки спартакіади. Це сотні людей – насамперед співробітники Фонду, які фактично на волонтерських началах зробили все для того, аби організувати відбори, спорядити команди та довезти їх сюди. Все аби цьогорічна спартакіада відбулася.

Адресую щирі слова вдячності присутнім сьогодні керівництву крайової влади за вашу небайдужість, вашу підтримку і розуміння конкретних дій для наших людей.

Зі свого боку спартакіада, як на мене, додає позитивного іміджу Закарпаттю, оскільки сотні людей з усієї України мають змогу протягом кількох днів отримувати задоволення від перебування тут, аби множити затим любов до цієї чарівної землі.

А зараз, дорогі друзі, настала довгоочікувана хвилююча мить, щоб з вашого дозволу урочисто проголосити – шосту Всеукраїнську спартакіаду «Сила духу» відкрито!

В добру путь, спартакіадо! Нехай перемагає вічна сила духу!».

Затим, після церемонії підняття державного прапора, було зачитано вітання керівників держави – Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України та Міністра соціальної політики України, що надійшли на адресу учасників, організаторів та гостей спартакіади.

З привітаннями до учасників церемонії відкриття також звернулися: заступник голови Закарпатської облдержадміністрації Ярослав Васильович Галас, перший заступник Закарпатської обласної ради Йосип Йосипович Борто, заступник Ужгородського міського голови Гомонай Василь Васильович.

Протягом найближчих трьох днів нагороди у 6 видах спорту (армспорт, бомбаскет, гирьовий спорт, дартс, теніс настільний, шахи) виборюватимуть майже 300 учасників з 25 регіонів України. Переможців визначатимуть в особистій, командній по видах спорту та загальнокомандній першостях. Спортсмени, які посядуть 1-3 місця в особистій першості в кожному виді програми, будуть нагороджені також цінними подарунками.

П'ятниця, 14 вересня 2018 07:53

Оголошення!

 

ОГОЛОШЕННЯ

 

Рибинська сільська рада   оголошує     конкурс  з  визначення    генеральної  будівельної  організації  (підрядної організації)   для  делегування   функцій    замовника  по  об’єктах  комунального  господарства: 

-«Будівництво водонапірної башти Рожновського V=50 м3 по вул.Польова, 70, с.Рибинське, Волноваського району, Донецької області»

  Для  участі  в  конкурсі  Організація   надає   Конкурсній  комісії  такі  документи:

-  заяву на участь в конкурсі, в якій має бути зазначено повну назву учасника, юридичну та фактичну адресу, телефон, факс, E-mail та іншу довідкову інформацію;

-  копію документів про державну реєстрацію учасника;

-  копію довідки про включення до ЄДРПОУ (Єдиного державного реєстру підприємств, організацій, установ);

-  копію Статуту або документу, на підставі якого зареєстрована і діє Організація;

-копії довіреності на повноважених представників Організації з відповідними повноваженнями діяти від імені Організації та підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами конкурсу;

-  коротку інформацію про діяльність та досвід Організації на ринку будівництва, реконструкції та ремонту (надається в довільній формі);

-  довідку Державної податкової інспекції про відсутність заборгованості перед бюджетом, подану станом на кінець звітного періоду;

-  документ довільної форми, що містить зобов’язання Організації щодо виконання нею умов конкурсу, завірений повноваженими особами Організації, який подається в окремому непрозорому пакеті, скріпленому печаткою Організації, із назвою об’єкту та написом „Конкурсна пропозиція”.

До участі в конкурсі не допускаються претенденти, які:

- визнані банкрутами або стосовно яких порушено справу про банкрутство;

-   ліквідуються;

- подали разом із заявкою на участь у конкурсі неправдиву інформацію;

-   не відповідають вимогам цього Порядку.

Конкурс відбудеться за  7 днів після розміщення інформації на веб-сайті  Волноваської районної ради про його проведення.

 

В.о.Рибинського сільського голови                                        О.М.Хома

 

 

 

 

Розмір середньоденних виплат за лікарняними і допомоги по вагітності та пологах зріс на 34% і 28,6% відповідно

 

Середньоденний розмір допомоги з тимчасової втрати працездатності за результатами І півріччя 2018 року зріс на 34% порівняно з тим же періодом 2017 року. Сума середньоденної виплати допомоги по вагітності та пологах зросла на 28,6%.

За даними звітів страхувальників Волноваського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування в Донецькій області середньоденний розмір допомоги з тимчасової втрати працездатності за І півріччя 2018 року зріс на 36.6% порівняно з тим же періодом 2017 року, а сума середньоденної виплати допомоги по вагітності та пологах зросла на 30,4%.

Зазначені виплати здійснюються Фондом соціального страхування України працевлаштованим особам у разі настання страхового випадку.

Зростання розмірів матеріального забезпечення, що надається за рахунок коштів Фонду пов’язано зі зростанням мінімальної заробітної плати, а також загальним зростанням фонду оплати праці по країні.

Допомога по вагітності та пологах надається у розмірі 100% середньої заробітної плати застрахованої особи. Розмір допомоги з тимчасової втрати працездатності залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

Нагадаємо, допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по вагітності та пологах і на поховання за даними перших шести місяців 2018 року було профінансовано Фондом соціального страхування України для 1 млн 658 тис. осіб. Загальна сума видатків склала 5,98 млрд грн.

 

 

 

 

 

 

Допомога по вагітності та пологах не може бути меншою за розраховану з мінімальної заробітної плати

 

За рахунок коштів Фонду соціального страхування України допомога по вагітності та пологах надається у розмірі 100% середньої заробітної плати за весь період перебування у відпустці по вагітності та пологах. Якщо середній дохід застрахованої особи менший за мінімальну зарплату, встановлену на час настання страхового випадку, допомога розраховується виходячи з мінімальної заробітної плати.

«Зазначений вид матеріального забезпечення фінансується Фондом незалежно від тривалості страхового стажу і, на відміну від допомоги з тимчасової втрати працездатності, має мінімальну гарантію щодо його розміру. Наприклад, якщо застрахована особа працює за основним місцем роботи неповний робочий день та має дохід, менший за мінімальний, допомога по вагітності та пологах буде розрахована для неї виходячи із затвердженої мінімальної заробітної плати», – зазначає заступник директора департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Водночас, якщо упродовж 12 місяців перед настанням страхового випадку стаж застрахованої особи складає менше 6 місяців, сума допомоги розраховується виходячи з нарахованої заробітної плати (доходу), з якої сплачуються страхові внески, але не більше за розмір допомоги, обчислений із двократного розміру мінімальної заробітної плати.

Також сума матеріального забезпечення у розрахунку на місяць не має перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

Листок непрацездатності у зв’язку із вагітністю та пологами видається з 30 тижня вагітності та складає 126 календарних днів. Жінкам, віднесених до 1–3 категорій осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, листок непрацездатності видається з 27 тижня вагітності тривалістю 180 календарних днів. У разі передчасних або багатоплідних пологів, виникнення ускладнень під час пологів або в післяпологовому періоді додатково до основного видається листок непрацездатності строком 14 календарних днів.

Приклад загального розрахунку допомоги по вагітності та пологах:

(3 723 грн (заробітна плата застрахованої особи) * 12 місяців) / 365 календарних днів * 126 календарних днів (тривалість лікарняного) = сума допомоги по вагітності та пологах від ФССУ складе 15 422,40 грн. Податки та внески з зазначеної суми не утримуються.

 

 «В допомогу роботодавцю - приблизний перелік документації з охорони праці для підприємств»

Не має значення форма власності, чисельність й вид діяльності підприємства. Якщо є наймані працівники - документація з охорони праці повинна бути розроблена в повному обсязі відповідно до вимог законодавства, штатного розкладу та видів виконуваних робіт!

На підприємстві повинна бути нормативна, розпорядна, звітна й облікова документація з питань охорони праці.

Нормативна документація:

закони, норми, правила, типові положення , знаки, бланки

Розпорядна документація  :

накази, розпорядження, положення, інструкції

Звітна документація:

форми офіційної статистичної звітності

Облікова документація відбиває всю діяльність по охороні праці на підприємстві, вона включає:

журнали, переліки, графіки, протоколи, плани, схеми.

Уся документація повинна зберігатися в службі охорони праці підприємства в належному стані, зручному для використання при необхідності або у випадку контролю підприємства органами державного нагляду.

ПЕРЕЛІК

документів з охорони праці, які необхідно розробити

Роботодавець розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти по охороні праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), і встановлюють правила виконання робіт і поводження працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів по охороні праці.

  • Положення про систему управління охороною праці  (СУОП)
  • Положення про службу охорони праці
  • Положення про комісію з питань охорони праці підприємства
  • Положення про порядок навчання з питань охорони праці на підприємстві
  • Програма вступного інструктажу з питань охорони праці
  • Програма первинного інструктажу з питань охорони праці
  • Програма навчання робітників з охорони праці
  • Програма навчання керівників та спеціалістів з охорони праці
  • Екзаменаційні білети з охорони праці, затверджені керівником підприємства
  • Перелік професій та посад робітників, що звільнені від первинних та повторних інструктажів на робочому місці
  • Перелік професій, що підлягають стажуванню на робочому місці з зазначенням часу стажування
  • Перелік робіт та професій за якими проводять навчання з питань охорони праці
  • Перелік професій робітників, робота за якими потребує  перевірки знань з питань охорони праці
  • Перелік робіт з підвищеною небезпекою
  • Графік проведення перевірки знань з охорони праці
  • Протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці
  • Посвідчення для працівників, що виконують роботи підвищеної небезпеки
  • Перелік виробництв (та професій), при роботі на яких обов’язкове проходження медоглядів
  • Графік проведення періодичних медичних оглядів
  • Список працівників, що підлягають проходженню періодичних медичних оглядів
  • Заключний акт за результатами періодичного медогляду
  • Перелік спецодягу, спецвзуття та інших засобів індивідуального захисту, що видається на підприємстві  безоплатно
  • Особова картка обліку видачі спецодягу, спецвзуття
  • Перелік професій та видів робіт, з яких повинні бути розроблені інструкції з охорони праці
  • Перелік інструкцій з охорони праці, що діють на підприємстві
  • Інструкції з охорони праці
  • Комплексні заходи щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, аваріям і пожежам
  • Акт визначення категорій працівників, які підлягають попередньому (періодичним) медичному огляду та поіменні списки працівників, які підлягають періодичному медичному огляду
  • Перелік робіт, що виконуються по наряду
  • Перелік робіт, що виконується за розпорядженням
  • Перелік виробництв, цехів, відділень, виробничих дільниць і окремих об’єктів, для яких розробляється ПЛАС
  • План локалізації і ліквідації аварійних ситуацій та аварій (ПЛАС).

Накази:

  • Про створення служби охорони праці
  • Про створення комісії з охорони  праці
  • Про затвердження системи управління охороною праці на підприємстві
  • Про затвердження складу комісії з перевірки знань з питань охорони праці
  • Про затвердження інструкцій з охорони праці
  • Про призначення осіб, відповідальних за виконання робіт підвищеної небезпеки
  • Про призначення відповідальної особи на електрогосподарство
  • Про призначення відповідальної особи з безпечної експлуатації вантажопідіймальних машин
  • Про допуск до роботи персоналу, що обслуговує вантажопідіймальні машини
  • Про порядок виробництва робіт поблизу мереж електропередач
  • Про призначення особи, відповідальної за газове господарство
  • Про проведення атестації робочих місць за умовами праці та про висновки атестації робочих місць за умовами праці
  • Про затвердження графіку проведення навчання з питань охорони праці
  • Про затвердження графіка перевірки стану умов та безпеки праці у структурних підрозділах

 

ПЕРЕЛІК

журналів та документів по охороні праці наявність яких необхідно забезпечити

  • Журнал реєстрації вступного інструктажу з питань охорони праці
  • Журнал реєстрації  інструктажів з питань охорони праці на робочому місці
  • Журнал реєстрації інструктажів з пожежної безпеки

(Сторінки журналів реєстрації інструктажів повинні бути пронумеровані, прошнуровані і скріплені печаткою).

  • Журнал обліку видачі посвідчень з охорони праці
  • Журнал реєстрації нарядов-допусков на роботи підвищеної небезпеки
  • Журнал обліку та періодичних оглядів вантажопідіймальних машин та механизмів
  • Журнал реєстрації інструкцій з охорони праці
  • Журнал обліку видачі інструкцій з питань охорони праці
  • Журнал реєстрації потерпілих від нещасних випадків
  • Журнал обліку профзахворювань
  • Акти про нещасні випадки, пов’язані з виробництвом за формою Н-1 та акти розслідування нещасних випадків на виробництві за формою Н-5 ( в разі наявності випадків травм  на виробництві)
  • Повідомлення про наслідки нещасних випадків на виробництві за формою Н-2
  • Акти розслідування професійних захворювань за формою П-4 (в разі наявності випадків професійних захворювань у робітників (колишніх робітників) підприємства)
  • Журнал реєстрації аварій

В статті використані матеріали: Приблизний перелік документації з охорони праці для підприємств. Методичні вказівки, Видавництво «Форт» , 2003 р. 

З цього приводу, Волноваське відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Донецькій області звертається до роботодавців:

«Не буває роботи настільки термінової або настільки важливої, що не можна її виконати безпечно!»

На пленарне засідання було винесено 49 питань, серед яких були:

- Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 1 півріччя 2018 року;

- Про виконання районних бюджетних програм головними розпорядниками коштів за 1 півріччя 2018 року;

- Про внесення змін та доповнень до рішення районної ради від 20.12.2017 № 7/19-451 «Про районний бюджет на 2018 рік»;

- Про районну Програму забезпечення заходів з підготовки територіальної оборони Волноваського району на 2018-2019 роки;

- Про створення комунального некомерційного підприємства «Волноваський районний центр первинної медико-санітарної допомоги Волноваської районної ради».

Серед питань порядку денного були питання, які не були підтримані депутатами:

- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок Зав’ялова Андрія Леонідовича для ведення  фермерського господарства, загальною площею 49,6562 га, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що перебувають у запасі, в оренду строком на 7 (сім) років на території Калінінської  сільської ради Волноваського району Донецької області за межами населених пунктів;

- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що передбачається в оренду шляхом продажу на земельних торгах (аукціонах), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель сільськогосподарського призначення державної власності площею 34,9577 га за межами населених пунктів  Зачатівської сільської ради Волноваського району Донецької області;

- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що передбачається в оренду шляхом продажу на земельних  торгах (аукціонах), для ведення товарного сільськогосподарського виробництва  із земель сільськогосподарського призначення державної власності площею 49,8365 га за межами населених пунктів  Петрівської сільської ради  Волноваського району Донецької області;

- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок ДП «Ілліч – Агро Донбас» ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 43,8215 га на території Андріївської селищної ради  Волноваського району Донецької області  за межами населених пунктів;

- Про затвердження технічної документації з нормативної грошової оцінки земельних ділянок ДП «Ілліч – Агро Донбас» ПАТ «Маріупольський металургійний комбінат ім. Ілліча» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва площею 105,2649 га на території Новоселівської сільської ради  Волноваського району Донецької області  за межами населених пунктів.  

 

Більш детальніше з рішеннями районної ради можливо буде ознайомитися на сайті у розділі "Оприлюднення", матеріали згідно законодавства будуть завантажені на сайт протягом п'яти робочих днів.

 

                                                                                                                                

Розрахунок допомоги по страховим випадкам у перший день роботи 15.08.2018

Розмір допомоги з тимчасової втрати працездатності, а також по вагітності та пологах, якщо страхові випадки настали у перший день роботи, розраховується виходячи з тарифної ставки (посадового окладу) або її частини. Зазначені види допомог

здійснюються Фондом соціального страхування України упродовж 10 робочих днів з моменту отримання від роботодавця заяви-розрахунку.

Порядок обчислення середньої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення) для розрахунку виплат за загальнообов'язковим державним соціальним страхуванням затверджено Постановою КМУ від 26.09.2001 № 1266.

«Розмір допомоги від Фонду залежить від базової величини – середньої заробітної плати застрахованого. Для її розрахунку необхідно суму заробітної плати працівника за розрахунковий період (12 календарних місяців) розділити на кількість календарних днів у даному періоді, без врахування днів, невідпрацьованих з поважних причин. До таких причин відносяться тимчасова непрацездатність, відпустка у зв’язку з вагітністю та пологами, відпустка по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку та шестирічного віку за медичним висновком, відпустка без збереження заробітної плати. Однак якщо страховий випадок настав у перший день роботи, або в розрахунковому періоді заробіток з поважних причин відсутній, сума допомоги обчислюється виходячи іззатвердженого посадового окладу, встановленого на день настання страхового випадку»,

– пояснила заступник директора департаменту страхових виплат та матеріального забезпечення виконавчої дирекції ФССУ Ганна Харченко.

Сума допомоги по вагітності та пологах, з тимчасової втрати працездатності у розрахунку на місяць не повинна перевищувати розміру максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, з якої сплачувалися страхові внески до Фонду.

Нагадаємо, допомога по вагітності та пологах надається застрахованій особі у формі матеріального забезпечення, яке компенсує втрату заробітної плати (доходу) за період відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами та складає 100% середньої заробітної плати і не залежить від страхового стажу.

Водночас, розмір допомоги з тимчасової втрати працездатності залежить від тривалості страхового стажу та складає 50% середньої заробітної плати (якщо стаж не перевищує 3 років), 60% (при стажі від 3 до 5 років), 70% (від 5 до 8 років) і 100% (якщо стаж – понад 8 років, або за наявності пільг відповідно до законодавства).

_____________________________________________________________________________________________

       У Фонді зареєстровано понад 3 млн страхувальників

 

У Фонді соціального страхування України зареєстровано понад три мільйони роботодавців та інших осіб, які зобов'язані сплачувати ЄСВ (без АРК та м. Севастополь). З них юридичних осіб – понад 1,28 млн, фізичних осіб – понад 1,78 млн.

Станом на 01.07.2018р. на обліку у Волноваському відділенні виконавчої дирекції управління Фонду соціального  страхування України в Донецькій області перебувало 9333 страхувальника, в т.ч. 2859 юридичних осіб та 5250 фізичних осіб.

Загальнообов’язкове державне соціальне страхування – система прав, обов’язків і гарантій, яка передбачає матеріальне забезпечення, страхові виплати та надання соціальних послуг застрахованим особам за рахунок коштів Фонду соціального страхування України. Право на них виникає з настанням страхового випадку в період роботи (включаючи час випробування та день звільнення), зайняття підприємницькою та іншою діяльністю.

Так, Фонд соціального страхування України здійснює виплати за листками непрацездатності, компенсуючи втрачений за період хвороби заробіток; надає допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами та допомогу на поховання; гарантує курс реабілітаційного лікування працюючим після перенесених захворювань і травм; фінансує щомісячні страхові виплати і надає одноразову допомогу потерпілим на виробництві та членам їх сімей; забезпечує потерпілих лікуванням в закладах охорони здоров’я та санаторно-курортним лікуванням, фінансує для них лікарські засоби і вироби медичного призначення тощо.

Застрахованою особою, тобто такою, що має право на виплати і послуги від ФССУ, є фізична особа, яка відповідно до законодавства підлягає загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню і сплачує (сплачувала) та/або за яку сплачується чи сплачувався у встановленому законом порядку єдиний внесок.

Нагадаємо, застрахованими у Фонді соціального страхування України є понад 12 млн українців, іноземців та осіб без громадянства. Щомісячні страхові виплати від Фонду отримують понад 207 тис. потерпілих внаслідок нещасного випадку на виробництві та членів їх сімей.

 

У І півріччі виплати за лікарняними листками, допомогу по вагітності

та пологах і на поховання отримали 1 млн 658 тис. осіб

 

Допомогу по тимчасовій втраті працездатності, допомогу по вагітності та пологах і на поховання за даними перших шести місяців 2018 року було профінансовано Фондом соціального страхування України для 1 млн 658 тис. осіб. Загальна сума видатків склала 5,98 млрд грн.

Компенсація втрати заробітку за час перебування на лікарняному надана понад 1,56 млн застрахованим особам на суму 4,09 млрд грн. Допомогу по вагітності та пологах профінансовано для 87 979 жінок, на що направлено 1,87 млрд грн. Допомогу на поховання від Фонду виплачено за 5 557 випадками на суму 22,5 млн грн.

За перші 6 місяців 2018 року  у Волноваському районі допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу по вагітності та пологам і на поховання було профінансовано Фондом соціального страхування України для 2946 осіб на загальну суму 8 570,9 тис. грн.

Компенсація втрати заробітку за час перебування на лікарняному надана 2834 особам на суму 6 511,9 тис. грн.

Допомогу по вагітності та пологах профінансовано для 112 жінок на суму 2 030,3 тис. грн.

Допомогу на поховання від Фонду виплачено за 7 випадками на суму 28,7 тис. грн.

Право на матеріальне забезпечення від Фонду соціального страхування мають усі застраховані – громадяни України, іноземці, особи без громадянства та члени їх сімей, які проживають в Україні. Це право виникає з настанням страхового випадку в період роботи, здійснення підприємницької та іншої діяльності.

Підставою для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а допомоги на поховання – свідоцтво про смерть застрахованої особи.

Порядок отримання матеріального забезпечення з тимчасової втрати працездатності і по вагітності та пологах від ФССУ:

1. Отриманий в закладі охорони здоров’я листок непрацездатності працівник передає до уповноваженої особи на підприємстві – кадровика, табельника або бухгалтера, для заповнення зворотної сторони листка непрацездатності (визначення страхового стажу застрахованої особи та кількості днів, за які буде надаватися матеріальне забезпечення).

2. Передача листка непрацездатності на розгляд до Комісії (уповноваженого) із соціального страхування підприємства, установи, організації (приймається рішення щодо надання матеріального забезпечення).

3. Розрахунок бухгалтерією страхувальника (роботодавця) суми матеріального забезпечення та оформлення заяви-розрахунку для отримання фінансування від робочого органу виконавчої дирекції Фонду.

4. Подача страхувальником заяви-розрахунку до робочого органу виконавчої дирекції Фонду за місцем обліку та подальше фінансування такої заяви шляхом перерахування Фондом заявлених коштів на спеціальний рахунок страхувальника.

5. Виплата страхувальником матеріального забезпечення застрахованим особам у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати. 

 

У І півріччі Фонд профінансував 19,5 млн днів тимчасової непрацездатності

 

Фондом соціального страхування України упродовж перших шести місяців 2018 року було надано допомогу по тимчасовій втраті працездатності за лікарняними листками на загальну тривалість 19 578 674 дні. На ці цілі спрямовано понад 4 млрд грн.

За перші 6 місяців 2018 року  у Волноваському районі допомогу по тимчасовій непрацездатності, допомогу по вагітності та пологам і на поховання було профінансовано Фондом соціального страхування України для 2946 осіб на загальну суму 8 570,9 тис. грн.

Залежно від тривалості страхового стажу, ФССУ повністю або частково компенсує втрату заробітної плати за період хвороби або травми починаючи з шостого дня непрацездатності й до відновлення здоров’я або встановлення інвалідності. Зазначимо, щороку в Україні видається понад 5 млн листків непрацездатності, більше 75% з яких – на строк від шести днів.

Фінансування допомоги по тимчасовій втраті працездатності у повному обсязі здійснюється Фондом соціального страхування України упродовж 10 робочих днів після подачі страхувальником заяви-розрахунку. Кошти перераховуються на окремий поточний рахунок роботодавця для виплати застрахованій особі у найближчий після дня призначення допомоги строк, установлений для виплати заробітної плати.

Підставою для призначення зазначеного виду матеріального забезпечення є виданий у встановленому порядку листок непрацездатності, а в разі роботи за сумісництвом – копія листка непрацездатності, засвідчена підписом керівника і печаткою за основним місцем роботи.

Нагадаємо, відповідно до рішення правління ФССУ, з 01 жовтня 2018 року почне діяти нова форма заяви-розрахунку. Зокрема, вона може бути передана роботодавцем і прийнята Фондом в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису.

 

 

 

 

 

На 31.08.2018 року о 9-00 заплановано проведення спільного засідання постійних комісій районної ради.

 

Дата проведення засідання

Час проведення засідання

Назва постійної комісії

Члени постійних комісій (ПІБ)

Місце проведення засідання

31.08.2018

9-00

з питань соціального і економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін; з питань зовнішньоекономічної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності; з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності і депутатської етики, прав та свобод громадян

 

 

Рогаченко Б.С.

Демішева А.К.

Попко А.М.

Рудика О.О.

Трегубов Ю.В.

Чернецька Т.Г.

Безуглий О.М

Іванченко О.В.

Москаленко В.В.

Охрименко В.А.

Обуховський Д.М.

Шинкаренко О.М.

Овчинніков С.І.

Анциферов А.А.

Грабовенко В.О.

Емірбекова І.В.

Плешко В.О.

Рой В.І.

 

мала зала адмінбудівлі

 

Керуючись статтями 39,46 Регламенту Волноваської районної ради 7 скликання, затвердженого рішенням районної ради від 09.12.2015 року №7/1-11 (зі змінами), повідомляємо, що датою та часом продовження пленарного засідання 23-ї чергової сесії районної ради визначено 03.09.2018 року о 10-00 годині.

Сторінка 1 з 25