ГРУДЕНЬ 2016

 

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА 

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ 

 06.12.2016115р 

 м. Волноваха

  

Про висловлення подяки

 За сумлінну працю в органах місцевого самоврядування, високий професіоналізм, відповідальність і наполегливість, значний особистий внесок у діяльність Волноваської районної ради, на підставі подання керуючого справами виконавчого апарату районної ради від 05.12.2016 року, відповідно до Положення про відзнаки Волноваської районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 28.09.2016 №7/9-199 «Про відзнаки Волноваської районної ради»:

висловити Подяку Волноваської районної ради працівникам районної ради

1.Більдій                                    - провідному спеціалісту відділу з питань організаційної та кадрової 

   Катерині Олександрівні            роботи виконавчого апарату районної ради;

2. Вервейко                                 - спеціалісту 1 категорії відділу з питань організаційної та кадрової 

    Валентині Валеріївні               роботи виконавчого апарату районної ради;

3. Весьолкіній                             - начальнику відділуз питань правової роботи і правового аналізу 

    Алісі Олексіївні                        виконавчого апарату районної ради;

4. Галушковій                             - начальнику відділу з питань організаційної та кадрової роботи

    Надії Анатоліївні                       виконавчого апарату районної ради;

5. Демішевій                                - керуючому справами виконавчого апарату районної ради;

    Антоніні Кімівні

6. Демченко                                 -  заступнику голови районної ради;

    Сергію Володимировичу

7. Корсун                                      - секретарю керівника виконавчого апарату районної ради;

    Олені Леонідівні

8. Радченко                                  - начальнику фінансово-господарського відділу, головному 

    Світлані Володимирівні           бухгалтеру виконавчого апарату рйонної ради;

9. Романюк                                  - начальнику відділу з питань майна комунальної власності 

    Наталії Сергіївні                       виконавчого апарату районної ради;

10. Чорному                                - завідуючому господарством фінансово-господарського відділу 

      Мирославу Олексійовичу      виконавчого апарату районної ради.

 

Голова районної ради                                                                                                  В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я 

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

  09.12.2016  № 116р

  м. Волноваха

Про нагородження

       Відповідно до Положення про відзнаки Волноваської районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 28.09.2016 №7/9-199 «Про відзнаки Волноваської районної ради», на підставі клопотання голови Волноваської районної громадської організації греків «Іліос» Ченгаря Я.Г. від 06.12.2016 №3, за розвиток, впровадження грецької культури, збереження історії, традицій, звичаїв грецького народу та з нагоди 15-річчя створення:

оголосити  Подяки Волноваської районної ради:

1)    Анадольське товариство греків «Еллініда»;

2)    Бугаське товариство греків «Елефтерія»;

3)    Волноваське міське товариство греків «Олімпос»;

4)    Донське товариство греків «Геліос»;

5)    Новотроїцьке товариство греків «Плірома».

Голова районної ради                                                                                                 В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я 

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

  09.12.2016  № 117р

  м. Волноваха

Про нагородження

 

 

Голова районної ради                                                                                                    В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я 

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

  09.12.2016  № 118р

м. Волноваха

Про нагородження 

 

 Голова районної ради                                                                                              В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________ 

 

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

09.12.2016 119р

м.Волноваха

Про призначення помічника-

консультанта депутата

районної ради Лубінця В.Д.

           Згідно з листом-поданням депутата районної ради Лубінця Валерія Дмитровича від 01.12.2016 №1, відповідно до Положення про помічника-консультанта депутата районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 13.01.2016 року №7/3-65, керуючись Регламентом районної ради, затвердженим рішенням районної ради від 09.12.2015 року №7/1-11, статтею 29-1  Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»:

1.Призначити Коломоєць Євгенію Григорівну помічником-консультантом депутата районної ради Лубінця Валерія Дмитровича, обраного від Волноваської районної в Донецькій області організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ».

 2.Начальнику відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної ради (Галушкова) забезпечити ознайомлення  Коломоєць Є.Г., призначеної помічником-консультантом депутата районної ради з Положенням про помічника-консультанта депутата районної ради та видачу йому посвідчення помічника-консультанта у встановленому порядку.

                                                      Підстава: лист-поданнядепутата районної ради

Лубінця В.Д. від 01.12.2016 р., заява

Коломоєць Є.Г. від 01.12.2016 р.

Голова районної ради                                                                                                     В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВОЛНОВАСЬКА  РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З  П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

14.12.2016120р    

м.Волноваха

Про внесення змін у розпорядження

Голови районної ради від 28.11.2016 № 113р

«Про скликання 11-ї чергової

сесії районної ради»

         Відповідно до Регламенту районної ради та керуючись статтями 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликати 21.12.2016 одинадцяту чергову сесію районної ради сьомого скликання, яка відбудеться о 10.00 у залі засідань Волноваської міської ради, розташованої за адресою м. Волноваха, вул. Центральна, буд. 88.

 Винести на розгляд сесії наступний перелік питань:      

1. Про внесення змін та доповнень до рішення районної ради від 23.12.2015р. № 7/2-21 «Про районний бюджет на 2016 рік».

2. Про районний бюджет на 2017 рік.

3. Про затвердження Плану  роботи Волноваської районної ради на перше півріччя 2017 року.

Інші питання.

 

 Голова районної ради                                                                                              В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

 ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

19.12.2016121р

м. Волноваха

Про нагородження

       Відповідно до Положення про відзнаки Волноваської районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 28.09.2016 №7/9-199 «Про відзнаки Волноваської районної ради», на підставі подання директора районного Трудового архіву при Волноваській районній раді Молчанової М.О. від 13.12.2016 року № 01-15/1121, 1122 та подання керуючого справами виконавчого апарату районної ради Демішевої А.К. від 13.12.2016 №01-15/1120 «Про нагородження», за бездоганну, сумлінну і плідну працю, високий професіоналізм, вагомий особистий внесок у розвиток архівної справи Волноваського району та з нагоди професійного свята – Дня працівників архівних установ:

оголосити Подяку Волноваської районної ради:

Мельник

Наталії Петрівні

-головному зберігачу фондів Волноваського районного Трудового архіву при районній раді;

 

Молчановій

Марині Олексіївні

-директору Волноваського районного Трудового архіву при районній раді;

 

Шкворець

Таісії Іванівні

- прибиральниці службових приміщень та території Волноваського районного Трудового архіву при районній раді.


Голова районної ради                                                                                               В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННАРАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 

 

 20.12.2016122р

м.Волноваха

Про урахування у складі

районного бюджету

коштів трансфертів

        Згідно з листом Волноваської районної державної адміністрації від 19.12.2016 № 01-23-1335, керуючись пунктом 12 рішення районної ради від 23.12.2015 № 7/2-21 «Про районний бюджет на 2016 рік»:

        1. Урахувати у складі доходної частини загального фонду районного бюджету кошти субвенції з державного бюджету за ККД 41030600 «Субвенція з державного бюджету  місцевим  бюджетам  на  виплату  допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги  дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу» у сумі 365,297 тис.грн. та видаткової частини загального фонду районного бюджету кошти субвенції з державного бюджету за КФКВ 090304 «Допомога при народженні дитини» у сумі          365,297 тис.грн (головний розпорядник - управління соціального захисту населення райдержадміністрації).

       2. Дане розпорядження затвердити на черговій сесії районної ради.

 

Голова районної ради                                                                                                        В.Д. Лубінець

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я 

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

23.12.2016123р

м. Волноваха

Про нагородження

       Відповідно до Положення про відзнаки Волноваської районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 28.09.2016 №7/9-199 «Про відзнаки Волноваської районної ради», на підставі подання головного лікаря «КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня» Саранова В.Ф. від 16.12.2016 року №3555 «Про нагородження», за довголітню сумлінну плідну працю, відданість обов’язку, високий професіоналізм та з нагоди 85-літнього ювілею  Волноваської центральної районної лікарні:

нагородити Грамотами Волноваської районної ради:

1)

Білокінь

Наталю Вікторівну

-

завідуючу інфекційним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

2)

Більдія

Миколу Костянтиновича

-

завідуючого рентгенологічним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

3)

Бондаренко

Тамару Михайлівну

-

завідуючу приймальним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

4)

Боцманову

Людмилу Іванівну

-

завідуючу ЛОР відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

5)

Вервейка

Ігоря Олександровича

-

завідуючого хірургічним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

6)

Гроніка

Олега Михайловича

-

завідуючого поліклінічним відділенням  КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

7)

Гузар

Ірину Леонідівну

-

завідуючу терапевтичним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

8)

Дригу

Ольгу Андріївну

-

начальника відділу кадрів КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

9)

Коваль

Тетяну Миколаївну

-

завідуючу клініко-діагностичною лабораторією КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

10)

Міщенка

Володимира Олексійовича

-

завідуючого акушерсько-гінекологічним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

11)

Момота

Сергія Івановича

-

завідуючого дитячим відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

12)

Наумкіна

Сергія Едуардовича

-

завідувача жіночою консультацією КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

13)

Острожну

Галину Віталіївну

-

заступника головного лікаря з економічних питань КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

14)

Рокача

Олександра Федоровича

-

завідуючого відділенням анестезіології  та інтенсивної терапії КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

15)

Тімченко

Євгенію Миколаївну

-

заступника головного лікаря з експертизи тимчасової непрацездатності  КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

16)

Хаджинова

Андрія Валентиновича

-

завідуючого травматологічним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня»;

17)

Шаповал

Тетяну Анатоліївну

-

завідуючу неврологічним відділенням КЗОЗ «Волноваська центральна районна лікарня».

 

 

 

 

 

Голова районної ради                                                                                               В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ 

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

23.12.2016 № 124р

м. Волноваха

Про організацію забезпечення доступу до

публічної інформації у Волноваській

районній раді Донецької області

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію, розпорядником якої є Волноваська районна рада, забезпечення права кожного на доступ до інформації та здійснення взаємодії між структурними підрозділами районної ради з питань забезпечення доступу до публічної інформації:

1.Затвердити Порядок здійснення діловодства з питань доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Волноваська районна рада Донецької області (додаток 1).

2. Затвердити Порядок оформлення та подання запитів на інформацію, розпорядником якої є Волноваська районна рада (додаток 2).

3.Оприлюднити це розпорядження на офіційному веб-сайті Волноваської районної ради у розділі «Звернення громадян» (Доступ до публічної інформації),  у тому числі у формі, яка дозволяє здійснювати користувачам вільне завантаження Форми запиту на інформацію, розпорядником якої є Волноваська районна рада, згідно додатку 2.2 цього розпорядження, для використання у форматі «doc» та «docx» та на  інформаційному стенді Волноваської районної ради.

4. Вважати таким, що втратило чинність розпорядження голови районної ради від 10.06.2011 №58-рк «О доступе к публичной информации».

5.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради Демішеву А.К.

Голова районної ради                                                                                                   В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

 

Додаток 1

 до розпорядження

голови районної ради

 від 23.12.2016124 р

  

Порядок доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Волноваська районна ради 

1.     Загальні положення

1.1.Порядок здійснення діловодства з питань доступу до публічної інформації у Волноваській районній раді (далі – Порядок), розроблений з урахуванням положень Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Закону України «Про доступ до публічної інформації» та Закону України «Про інформацію».

1.2.Цей Порядок визначає механізм здійснення документообігу з питань доступу до публічної інформації, розпорядником якої є Волноваська районна рада, та взаємодії між структурними підрозділами районної ради, щодо забезпечення доступу до публічної інформації.

1.3.Цей Порядок регламентує процедуру приймання, опрацювання, реєстрації, розгляду та контролю за виконанням запитів на отримання публічної інформації фізичних, юридичних осіб, громадських організацій, а також надання інформації, яка отримується або створюється посадовими особами виконавчого апарату у процесі здійснення ними своїх повноважень або перебуває у їхньому володінні.

1.4.Районна рада є розпорядником публічної інформації, яка відображена та задокументована будь-якими засобами та на будь-яких носіях, що була отримана або створена в процесі виконання своїх повноважень та обов’язків, передбачених чинним законодавством.

1.5.Волноваська районна рада не є розпорядником інформації за запитами на отримання інформації стосовно:

- інформації інших органів місцевого самоврядування;

- органів державної влади;

- інформації, яка може бути отримана шляхом узагальнення, аналітичної обробки даних або потребує створення в інший спосіб.

1.6.Організацію та координацію роботи з надання інформації, в тому числі попереднє опрацювання, консультації під час оформлення запитів на інформацію, реєстрацію запитів на публічну інформацію відповідно до вимог законодавства, а також надання відповідей у встановлений законодавством строк здійснює відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації Волноваської районної ради, яка визначена  розпорядженням голови районної ради від 15.06.2016 № 34р.

1.7.Відповідальна особа має право надавати доручення усім посадовим особам районної ради з питань підготовки відповіді на запит.

1.8.Дія цього Порядку не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернення громадян, які регулюються спеціальним законом.

1.9.Норми цього Порядку поширюються на організацію роботи структурних підрозділів районної ради при підготовці відповідей на запити на інформацію.

II. Реєстрація та опрацювання запитів на інформацію

2.1.Запити на інформацію, які надійшли до Волноваської районної ради на електронну адресу, в письмовій формі, особисто від запитувача у робочий час, які надійшли факсом або поштою, реєструються відповідальною особою з питань доступу до публічної інформації Волноваської районної ради.

На першому аркуші копії запиту, поданого розпоряднику безпосередньо, а не через засоби поштового чи іншого зв’язку, на вільному від тексту місці проставляється штамп  із зазначенням повного найменування розпорядника, дати надходження, вхідного номера запиту та підпису працівника, який зареєстрував запит. Така копія повертається запитувачеві ( в разі відсутності копії у запитувача вона виготовляється працівником, який зареєстрував цій запит).

2.2.Запити на інформацію, що надійшли засобами телефонного  зв’язку, приймаються та оформлюються з урахуванням вимог ч.5 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації».

         Якщо при отриманні запиту адреса запитувача для листування невідома, то працівник розпорядника інформації, який його приймає (в т.ч. секретар керівника), повинен запропонувати запитувачеві надати таку адресу і попередити останнього, що ненадання вказаної адреси розпоряднику знімає з останнього відповідальність за гарантоване повідомлення запитувача про  відмову у задоволенні запиту, повідомлення про подовження строку розгляду запиту, відстрочку тощо.

2.3.Відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації протягом одного дня забезпечує розгляд отриманих запитів на інформацію з метою:

 - відповідності запиту вимогам ч.5 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

- визначення належності інформації, зазначеної в запиті на інформацію, до публічної інформації;

- визначення належності інформації, зазначеної в запиті на інформацію, до компетенції районної ради;

- підготовки резолюції із визначенням головного виконавця, співвиконавців (відповідно до функціональних обов’язків).

Якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації про стан навколишнього середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту. Необхідність надання інформації у скорочені строки має бути аргументована запитувачем із наданням фактичних даних, що підтверджують це обгрунтування.

При надходженні такого запиту всі дії щодо підготовки відповіді на нього виконуються негайно. Відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації має право вимагати й негайно отримати необхідну для задоволення запиту інформацію від інших посадових осіб районної ради, які нею володіють.

2.4.Реєстрація запитів на інформацію здійснюється відповідальною особою з питань доступу до публічної інформації в Журналі реєстрації запитів інформації (Додаток 4).

Тексти запитів, отриманих електронною поштою, разом з усіма супровідними даними реєструються секретарем керівника за допомогою допомогою автоматизованої системи електронного документообігу IBM Notes, яка функціонує в Волноваській районній раді Донецької області.

2.5.Після реєстрації вхідного листа, у випадках, коли буде встановлено, що запит на інформацію не відповідає приписам ч.5 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації»,  відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації протягом п’яти робочих днів готує відмову у задоволенні запиту на інформацію у порядку, встановленому Законом.

III. Підготовка та надання відповідей на запити на інформацію 

3.1.Структурні підрозділи районної ради, у володінні яких перебуває запитувана інформація, надають у визначені Законом строки достовірну, точну та повну інформацію по запитам.

3.2. У відповіді про розгляд запиту на інформацію обов’язково повинно міститись посилання на реквізити та джерело запиту.

3.3.У разі надходження до районної ради запиту на інформацію, якою вона не володіє, але йому відомий розпорядник інформації, відповідальна особа з питань доступу до публічної інформації, супровідним листом за підписом керівника, заступника керівника надсилає запит на інформацію належним розпорядникам у строки, передбачені частинами першою та другою ст.20 Закону та не пізніше наступного робочого дня повідомляє письмово запитувача про переадресацію вхідного листа запитувача. Така інформація надсилається запитувачі у спосіб, визначений ним для одержання відповіді на запит.

3.4. У разі якщо інформація, зазначена у запиті на інформацію, відноситься до інформації з обмеженим доступом згідно із Законом, проекти листів-відповідей, що готуються структурними підрозділами районної ради погоджуються з відділом правової роботи та правового аналізу виконавчого апарату районної ради.

IV.Оприлюднення публічної інформації,

розпорядником якої є Волноваська районна рада 

4.1.Оприлюдненню підлягає наступна інформація, розпорядником якої є Волноваська районна рада:

- інформація про районну раду (організаційна структура, цілі, повноваження, основні завдання, фінансові ресурси);

- нормативно-правові акти (крім внутрішньо організаційних), які прийняті районною радою, проекти рішень районної ради, які підлягають обговоренню;

- порядок доступу до публічної інформації (порядок складання і подання запиту на інформацію, система обліку та види інформації, розпорядником якої є районна рада);

- порядок денний відкритих засідань районної ради та її органів;

-інформація про депутатів районної ради та посадових осіб виконавчого апарату районної ради;

- графік прийому громадян керівництвом районної ради;

- перелік підприємств, організацій, установ, які знаходяться в сфері управління районної ради;

- надання інформації за запитами на інформацію про фізичну чи юридичну особу здійснюється тільки на вимогу особи, якої вони стосуються, крім випадків, передбачених Законом. При цьому особа запитувача має бути чітко ідентифікована;

- не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі копії відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб на найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно;

- відомості, зазначені у декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, поданій відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», крім відомостей, зазначених в абзаці 4 ч.1 ст.47 вказаного Закону.

4.2.Оприлюдненню не підлягає інформація:

- внутрішньо організаційні документи (резолюції, доповідні, службові записки, пояснювальні, матеріали конкурсів, рекомендації, висновки, рецензії), які пов’язані з напрямками діяльності районної ради та виконавчого апарату районної ради, процесами розробки та прийняття рішень і розпоряджень;

- розпорядження голови районної ради, які регламентують діяльність виконавчого апарату, та кадрові питання;

- документи з кадрових питань;

- документи бухгалтерського обліку та звітності.

4.3. Терміни оприлюднення публічної інформації:

- інформація оприлюднюється не пізніше п’яти робочих днів з дня її прийняття або затвердження;

- проекти нормативно-правових і інших актів оприлюднюються не пізніше ніж як за 20 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття.

4.4. Забезпечення своєчасності оприлюднення інформації:

- посадові особи виконавчого апарату районної ради після затвердження керівником інформації, яка підлягає оприлюдненню згідно Закону України «Про доступ до публічної інформації», повинні негайно надавати цю інформацію відповідальній особі з питань доступу до публічної інформації (засобом електронного зв’язку, на електронному носії), яка визначена розпорядженням голови районної ради від 15.06.2016 №34р, для подальшого використання її в роботі.

V. Оскарження дій посадових осіб

5.1. Рішення, дії або бездіяльність посадових осіб виконавчого апарату районної ради з питань надання публічної інформації можуть бути оскаржені заявником у відповідності до Закону.

Керуючий справами виконавчого

апарату районної ради                                                                                                       А.К.Демішева

Додаток 2.2

до Порядку оформлення та

подання запитів на інформацію 

ФОРМА ЗАПИТУ НА ІНФОРМАЦІЮ,

РОЗПОРЯДНИКОМ ЯКОЇ Є ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

 

Розпорядник інформації                    ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА___

Запитувач                                            _________________________________________________

                                                         ПІБ – для фізичних осіб; найменування  організації, ПІБ

                                                             __________________________________________________

                                                        представника організації – для юридичних осіб, обєднань

                                                        _________________________________________________

                                                        громадян,  поштова адреса, електронна адреса,

                                                        _________________________________________________

                                                        контактний телефон    

                                                      ЗАПИТ НА ІНФОРМАЦІЮ

Прошу відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» надати

     загальний опис інформації або вказати вид, назву, реквізити чи зміст документу

Запитувану інформацію прошу надати у визначений Законом строк (необхідне зазначити):

на поштову адресу ____________________________________________________________

на електронну адресу _________________________________________________________

факсом ______________________________________________________________________

телефоном ___________________________________________________________________

 ________________                               _____________________________________________

       дата                                                             ПІБ                                              підпис

Примітка:1. Відповідь  на запит надається протягом п’яти робочих днів з дня надходження запиту у спосіб, обраний запитувачем.

Якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, інформації про стан навколишнього середовища, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних ситуацій, що сталися або можуть статися і загрожують безпеці громадян, відповідь надається протягом 48 годин з дня отримання запиту.

У разі коли запит  стосується надання великого обсягу інформації і потребує  пошуку інформації серед значної кількості даних, строк його розгляду може бути продовжено до 20 робочих днів з обгрунтуванням  такого продовження. Про продовження строку розгляду запитувачу повідомляється в письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

2. Інформація на запит надається безоплатно.

3. У задоволенні запиту може бути відмовлено у таких випадках:

- розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

- інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмежений доступом;

- недотримання вимог до оформлення та подання запиту на інформацію, передбачених ч.5 ст.19 Закону України «Про доступ до публічної інформації», а саме не зазначені: ПІБ запитувача; поштова адреса або адреса електронної пошти; загальний опис інформації або вид, назва, реквізити або зміст документа, щодо якого зроблено запит; відсутні запит і дата (за умови подання письмового запиту).

Керуючий справам виконавчого

апарату районної ради                                                                                                      А.К.Демішева 

 Додаток 2

до розпорядження

голови районної ради

                                                                                                                                   від 23.12.2016 № 124р

ПОРЯДОК

оформлення та подання запитів на інформацію, розпорядником якої є

Волноваська районна рада

1. Запит на інформацію подається фізичною, юридичною особою, громадськими організаціями до Волноваської районної ради в усній або письмовій формі під час особистого прийому або шляхом надсилання поштою, електронною поштою, факсом або телефоном та реєструється у журналі реєстрації запитів на інформацію (додаток 2.1 цього Порядку).

2. Запит на інформацію подається у довільній формі. За бажанням запитувач може використати форму запиту на інформацію (додаток 2.2 цього Порядку). Незастосування запитувачем цієї форми не є підставою для відмові у реєстрації та/або обробці запиту на інформацію.

Форму запиту на інформацію можна:

- завантажити на офіційному веб- сайті

- одержати у відділі організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату Волноваської районної ради (каб 319) або у приймальні районної ради (каб 301).

1.Запит на інформацію повинен містити:

- прізвище, ім’я, по батькові (найменування запитувача), поштову адресу або

адресу електронної пошти, а також номер засобу зв’язку (якщо такий є);

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документу, щодо          якого зроблено запит (якщо запитувачу це відомо); 

- підпис і дату (за умови подання письмового запиту).

1. Запит на інформацію може бути подано через приймальню районної ради (каб 301) щодня з 8.00 до 17.00 з понеділка по п’ятницю, крім вихідних та святкових днів за адресом: м. Волноваха, вул. 1 Травня, буд.1 (3-тій поверх).

2. У разі коли з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит на інформацію, його оформлює працівник відповідальний з питань доступу до публічної інформації Волноваської районної ради, визначений  розпорядженням голови районної ради.

3. Цей порядок підлягає постійному оприлюдненню на інформаційному стенді Волноваської районної ради, на офіційному  веб-сайті в розділі «Доступ до публічної інформації».

Керуючий справами виконавчого

апарату районної ради                                                                                                      А.К. Демішева

Додаток 2.1

до Порядку оформлення та

подання запитів на інформацію

ЖУРНАЛ

реєстрації запитів на інформацію

 

№ з/п

дата отримання

ПІБ або найменування запитувача

адреса запитувача для листування, адреса ел. пошти, № телефони

 

 

запитувана

публічна

інформація,

документ

суть відповіді (в разі відмови, в т.ч. часткової, - коротке обгрунтування причин відмови

відповідальна особа (із зазначенням структурного підрозділу та посади

1

2

3

4

5

6

7

 

 

 

 

 

 

 

               


Керуючий справами виконавчого

апарату районної ради                                                                                                    А.К. Демішева

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

27.12.2016125р

м.Волноваха

Про урахування у складі

районного бюджету

коштів трансфертів

        Згідно з листом Волноваської районної державної адміністрації від 26.12.2016 № 01-23-1357, керуючись пунктом 12 рішення районної ради від 23.12.2015 № 7/2-21 «Про районний бюджет на 2016 рік»:

        1. Урахувати у складі доходної частини загального фонду районного бюджету кошти субвенції з державного бюджету за ККД 41030600 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам, тимчасової державної допомоги  дітям та допомоги по догляду за інвалідами I чи II групи внаслідок психічного розладу» у сумі 749,60195 тис.грн., ККД 41031000 «Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу» у сумі 459,03651 тис.грн. та видаткової частини загального фонду районного бюджету коштів субвенції з державного бюджету за:

КФКВ 090304 «Допомога при народженні дитини» у сумі 749,60195 тис.грн.;

КФКВ 090202 «Пільги ветеранам війни, особам,  на яких поширюється чинність Закону України  «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, які мають особливі заслуги перед  Батьківщиною,  вдовам (вдівцям)  та  батькам  померлих  (загиблих)  осіб,  які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною,  вдовам  (вдівцям)  та  батькам  померлих  (загиблих)  осіб,  які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань  на  придбання твердого  палива  та  скрапленого газу» у сумі 205,78361 тис.грн.;

КФКВ 090205 «Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, звільненим зі служби за віком, хворобою або вислугою років працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, державної пожежної охорони, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні, на придбання твердого палива»  у сумі 2,53921 тис.грн.;

КФКВ 090208 «Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства) дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на придбання твердого палива» у сумі 20,92830 тис.грн.;

КФКВ 090211 «Пільги пенсіонерам з числа спеціалістів із захисту рослин, передбачені частиною четвертою статті 20 Закону України «Про захист рослин», громадянам, передбачені пунктом «ї» частини першої статті 77 Основ законодавства про охорону здоров'я, частиною п'ятою статті 29 Закону України «Про культуру», частиною другою статті 30 Закону України «Про бібліотеки та бібліотечну справу», абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України «Про освіту», на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива» у сумі 136,06265 тис.грн.;

КФКВ 090216 «Пільги багатодітним сім'ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім'ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім'ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на придбання твердого палива та скрапленого газу» у сумі 40,64748 тис.грн.;

КФКВ 090406 «Субсидії населенню для відшкодування витрат на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу» у сумі 53,07526 тис.грн. (головний розпорядник - управління соціального захисту населення райдержадміністрації).

2. Дане розпорядження затвердити на черговій сесії районної ради.

Голова районної ради                                                                                                  В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННАРАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ 

27.12.2016126р

м.Волноваха

Про урахування у складі

районного бюджету

коштів трансфертів

        Згідно з листом Волноваської районної державної адміністрації від 27.12.2016 № 01-23-1366, керуючись пунктом 12 рішення районної ради від 23.12.2015 № 7/2-21 «Про районний бюджет на 2016 рік»:

        1. Урахувати у складі доходної частини загального фонду районного бюджету кошти субвенції з державного бюджету за ККД 41030800«Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот» у сумі 28583,42194 тис.грн. та видаткової частини загального фонду районного бюджету коштів субвенції з державного бюджету за:

КФКВ 090201 «Пільги ветеранам війни, особам, на яких поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», особам, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, дітям війни, особам, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, вдовам (вдівцям) та батькам померлих (загиблих) осіб, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною, жертвам нацистських переслідувань та реабілітованим громадянам, які стали інвалідами внаслідок репресій або є пенсіонерами, на житлово-комунальні послуги» у сумі 3426,39228 тис.грн;

КФКВ 090204 «Пільги ветеранам військової служби, ветеранам органів внутрішніх справ, ветеранам податкової міліції, ветеранам державної пожежної охорони, ветеранам Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранам служби цивільного захисту, ветеранам Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, вдовам (вдівцям) померлих (загиблих) ветеранів військової служби, ветеранів органів внутрішніх справ, ветеранів податкової міліції, ветеранів державної пожежної охорони, ветеранів Державної кримінально-виконавчої служби, ветеранів служби цивільного захисту та ветеранів Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України; звільненим зі служби за віком, через хворобу або за вислугою років військовослужбовцям Служби безпеки України, працівникам міліції, особам начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи; особам, звільненим із служби цивільного захисту за віком, через хворобу або за вислугою років, та які стали інвалідами під час виконання службових обов’язків; пенсіонерам з числа слідчих прокуратури; дітям (до досягнення повноліття) працівників міліції, осіб начальницького складу податкової міліції, рядового і начальницького складу кримінально-виконавчої системи, загиблих або померлих у зв'язку з виконанням службових обов'язків, непрацездатним членам сімей, які перебували на їх утриманні; звільненим з військової служби особам, які стали інвалідами під час проходження військової служби; батькам та членам сімей військовослужбовців, військовослужбовців Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби;  батькам та членам сімей осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту, які загинули (померли) або зникли безвісти під час виконання службових обов’язків на житлово-комунальні послуги» у сумі 168,40148 тис.грн;

КФКВ 090207 «Пільги громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, дружинам (чоловікам) та опікунам (на час опікунства)                       дітей померлих громадян, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою, на житлово-комунальні послуги»  у сумі 145,53837 тис.грн;

КФКВ 090210 «Пільги пенсіонерам з числа спеціалістів із захисту рослин, передбачені частиною четвертою статті 20 Закону України «Про захист рослин», громадянам, передбачені пунктом «ї» частини першої статті 77 Основ законодавства про охорону здоров'я, частиною п'ятою статті 29 Закону України «Про культуру», частиною другою статті 30 Закону України «Про бібліотеки та бібліотечну справу», абзацом першим частини четвертої статті 57 Закону України «Про освіту», на безоплатне користування житлом, опаленням та освітленням» у сумі 691,87501 тис.грн;

КФКВ 090215 «Пільги багатодітним сім'ям, дитячим будинкам сімейного типу та прийомним сім'ям, в яких не менше року проживають відповідно троє або більше дітей, а також сім'ям (крім багатодітних сімей), в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування, на житлово-комунальні послуги»   у сумі  182,48896  тис.грн.;

КФКВ 090405 «Субсидії населенню для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг» у сумі 23968,72584 тис.грн. (головний розпорядник-управління соціального захисту населення райдержадміністрації).

2. Дане розпорядження затвердити на черговій сесії районної ради.

Голова районної ради                                                                                                    В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСТЬ

Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

27.12.2016 127р

м.Волноваха

Про призначення помічника-

консультанта депутата

районної ради Грабовенка В.О.

           Згідно з листом-поданням депутата районної ради Грабовенка Володимира Олександровича від 23.12.2016 року, відповідно до Положення про помічника-консультанта депутата районної ради, затвердженого рішенням районної ради від 13.01.2016 року №7/3-65, керуючись Регламентом районної ради, затвердженим рішенням районної ради від 09.12.2015 року №7/1-11, статтею 29-Закону України «Про статус депутатів місцевих рад»:

1.Призначити Івченка Андрія Ігоровича помічником-консультантом депутата районної ради Грабовенка Володимира Олександровича, обраного від Волноваської районної в Донецькій області організації ПАРТІЇ «БЛОК ПЕТРА ПОРОШЕНКА «СОЛІДАРНІСТЬ».

2.Начальнику відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної ради (Галушкова) забезпечити ознайомлення Івченка А.І., призначеного помічником-консультантом депутата районної ради з Положенням про помічника-консультанта депутата районної ради та видачу йому посвідчення помічника-консультанта у встановленому порядку.

                                               Підстава: лист-поданнядепутата районної ради

Грабовенка В.О. від 23.12.2016 р.,

заява Івченка А.І. від 23.12.2016 р. 

Голова районної ради                                                                                                     В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

___________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВОЛНОВАСЬКА  РАЙОННА РАДА

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р О З  П О Р Я Д Ж Е Н Н Я

ГОЛОВИ РАЙОННОЇ РАДИ

 29.12.2016   № 128р    

м.Волноваха

Про скликання 12-ї позачергової

сесії районної ради

         Відповідно до Регламенту районної ради та керуючись статтями 46, 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», скликати 10.01.2017 дванадцяту позачергову сесію районної ради сьомого скликання, яка відбудеться о 10.00 у Будинку дитячої та юнацької творчості, розташованому за адресою: м. Волноваха, вул. 1 Травня, буд. 5. Винести на розгляд сесії наступний перелік питань:      

1. Про внесення змін та доповнень до рішення районної ради від 21.12.2016 року №7/11-231 «Про районний бюджет на 2017 рік».

Інші питання.   

 Голова районної ради                                                                                                В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________