6 СЕСІЯ 2 ЧАСТИНА

 

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

 

15.06.2016 № 7/6-131

м. Волноваха 

Про стан   виконання Цільової програми

щодо організації харчування учнів

1-4 класів та учнів пільгової категорії

у закладах освіти Волноваського району

на 2016 рік

      Заслухавши звіт відділу освіти Волноваської райдержадміністрації  про стан  виконання Цільової програми щодо організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії у закладах освіти Волноваського району на 2016 рік, затвердженої рішенням районної ради від 23.12.2015 № 7/2-29, розглянувши лист Волноваської районної державної адміністрації від 27.05.2016 № 01-23-551 керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Звіт  відділу освіти Волноваської райдержадміністрації про стан  виконання Цільової програми щодо організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгової категорії у закладах освіти Волноваського району на 2016 рік, затвердженої рішенням районної ради від 23.12.2015 № 7/2-29,  (далі - Програма) прийняти до відома.

2.Виконавцям Програми завершити в 2016 році реалізацію в повному обсязі передбачених  Програмою заходів.

3.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань зовнішньоекономічної  та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник), з питань соціальної  і  молодіжної  політики,  освіти, охорони здоров’я, культури і спорту  (Близнюк).

 Голова  районної ради                                                                                                                 В.Д. ЛУБІНЕЦЬ                                                                                                                              

ЗВІТ

про організацію харчування учнів загальноосвітніх шкіл району у 2015-2016н.р.

      Цільова програма щодо організації харчування учнів 1-4 класів та учнів пільгових категорій (дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування) у закладах освіти Волноваського району на період 2016 рокурозроблена відповідно до ст. 22 Закону України «Про освіту», ст. 25 Закону України «Про загальну середню освіту», ст. 5 та ст. 6  Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 22.11.2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», розділу 10 «Організація харчування» Державних санітарних правил і норм влаштування, утримання загальноосвітніх навчальних закладів та організації навчально-виховного процесу (ДСанПіН 5.5.2.008-01), спільних наказів Міністерства охорони здоров’я України та Міністерства освіти і науки України від 01.06.2005 року № 242/329 «Про затвердження Порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах», від 15.08.2006 року №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», наказу Міністерства економіки України від 01.08.2006 року № 265 «Про затвердження Методичних рекомендацій з організації харчування учнів у загальноосвітніх навчальних закладах», з метою забезпечення дітей повноцінним збалансованим харчуванням, зменшенням кількості захворювання дітей, підвищення їх розумової та фізичної активності.

     У Волноваському районі працюють 49 навчальних закладів, у 5-и закладах (Зачатівська ЗОШ №2, Калінінська ЗОШ, Комінтернівська ЗОШ, Лебединська ЗОШ, Широкінська ЗОШ) робота призупинена та 2 заклади (Павлопільська ЗОШ, Новотроїцький ЗОШ-інтернат) ліквідовані.  48 навчальних закладів мають власні їдальні, 1 їдальня (Новоолексіївської ЗОШ І-ІІ ступенів – Агроцех 37) знаходиться на балансі сільради, санітарно-гігієнічний стан яких задовільний.  Маркування посуду відповідає санітарно-гігієнічним нормам. Система холодного та гарячого водопостачання знаходиться у робочому стані.Харчоблоки забезпечені дезінфікуючими, миючими засобами відповідно до санітарних вимог.

Усі пункти харчування забезпечені питною водою, а саме:

- централізована подача – 34школи;

- з власних свердловин – 3;

- з колодязів – 3;

-  підвозиться вода – 9.

      Для організації харчування у навчально-виховних закладах Волноваського району залучено 76 осіб -  51 кухар, 25 помічників кухаря. Працівники харчоблоків знайомі з санітарними правилами, умовами, термінами зберігання і реалізації продуктів, технологією приготування їжі, забезпечені спецодягом та предметами особистої гігієни. Про це свідчить відповідна документація (медичні книжки, журнали огляду працівників харчоблоку на гнійничкові захворювання, ознайомлення під особистий підпис з інструкціями). Усі працівники їдалень вчасно проходять медогляд та допущені до роботи. Працівники харчоблоків дотримуються режиму харчування, технологічного процесу обробки продуктів (заготівля, зберігання сухих продуктів), вимог утримання приміщення для первинної обробки овочів. Щоденно відбираються добові проби страв, які зберігаються у спеціальній тарі в холодильнику. На підставі примірних двотижневих меню складаються щоденні  меню-розкладки. Якщо розглядати набір продуктів харчування на десять днів згідно з 10-денним меню, то необхідно зазначити що у вересні меню виконувалось не за всіма показниками.

       Найбільш проблемним  на початок  2015-2016навчального  року було питання щодо отримання учнями фруктів, які нічим не замінюються.  Але з січня 2016 року  в меню введені фрукти та сік. Яйця, сир, риба замінюються згідно з нормами заміни продуктів за енергоцінністю.

       Питний режим в школах виконується за рахунок споживання кип’яченої води, очищеної води. У їдальнях  обладнані куточки питного режиму з табличками «Чисті склянки», «Брудні склянки», та чайниками  з кип’яченою водою.

      У кожній школі видано накази щодо організації харчування  з визначенням відповідальних осіб за цією ділянкою роботи, розроблено режим і графіки харчування учнів. При складанні графіків приймання гарячого харчування врахо­вано необхідність обов'язкового охоплення гарячим харчуван­ням учнів початкових класів, дітей, які перебувають у школі на по­довженому дні, а також дітей пільгових категорій. Відповідальні особи за організацію харчування  ведуть облік дітей, які отримують безкоштовне харчування.

      За оперативною інформацією всіма видами харчування охоплено 6090 учнів, що складає 97,6 %. Загальний відсоток  охоплення  харчування по   школах значною мірою збільшується за рахунок кількості дітей, що обслуговуються буфетами. Учнів 1-4 класів харчується 2922 дитини, що становить 99 % від всієї кількості учнів початкових класів. Вартість гарячого сніданку – 10грн. У відповідності до діючого законодавства 150 (100%) дітей пільгових категорій (дітей-сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування) охоплено гарячим харчуванням на суму 20 грн.

        За кожним класом молодшої школи у їдальнях навчальних закладів  закріплені столи.  Готові страви видаються кожному класу окремо, відповідно до графіка приймання гарячого харчування,  зат­вердженого керівником закладу.

Фактичне виділення бюджетних коштів на 2016 рік 5 603,5тис.грн. (станом на 01.05.2016):

- для пільгової категорії 522,0 тис.грн; 100 % від потреби

- для учнів 1-4 класів 5 081,5 тис.грн; 100 % від потреби

      У всіх загальноосвітніх навчальних закладах району планомірно проводилися поточні ремонти їдалень, частково проводилася заміна технологічного обладнання. За кошти бюджету в 2015 році  та І кварталі 2016 року було придбано таке обладнання: 

- мармітові плити – 30тис.грн.;

- електроплити – 191,8тис.грн.;

- ємкості для питної води  - 26,5тис.грн.;

- холодильники – 153,3тис.грн.;

- посуд – 174,6тис.грн.;

- стільці для їдалень – 173,4тис.грн.;

- духові шафи – 27,7тис.грн.;

- електром’ясорубки – 198тис.грн.;

- водоочисник для їдальні – 6,3тис.грн.;

      Також орендовано для роботи харчоблоків морозильне обладнання: морозильні камери – 16, побутовий холодильник – 1.

Важливу роль в організації раціонального та безпечного харчування учнів відіграє належна матеріально-технічна база харчоблоку школи. Усі харчоблоки мають необхідне обладнання для здійснення організації харчування. Але залишається потреба у заміні технологічного обладнання для шкільних їдалень:

-                     Електроплити – 12шт.;

-                     Електросковороди – 2шт.;

-                     Духові шафи – 2шт.;

-                     Холодильні шафи – 11шт.;

-                     Холодильні камери – 3шт.;

-                     Побутові холодильники – 14шт.;

-                     Посудомийні машини – 5шт;

-                     Електрокип’ятильники – 6шт.

       Постачання продовольчих товарів здійснюється постачальником ТОВ «Управління громадського харчування та торгівлі» м. Маріуполь. У відповідності до заключних договорів поставки. Конкурсні торги на постачання продуктів харчування в навчальні заклади Волноваського району були відмінені на підставі наказу від 06 січня 2016 року  № 10 «Про зміни до наказу № 474 від 31 грудня 2015 року» та звернення ТОВ «Управління громадського харчування та торгівлі» м. Маріуполь. Була проведена процедура конкурсних торгів на послуги з організації харчування,  але постачальник офіційно відмовився від надання даної послуги.

       Станом на 01.05.2016 рік продукти харчування до закладів освіти району постачаються ТОВ «Управління громадського харчування та торгівлі» м. Маріуполь на підставі договорів поставки.

       Продукти харчування та продовольча сировина надходять до закладу, в основному, із супровідними документами, які свідчать про їх походження та якість (сертифікати відповідності). Протягом 2016 року від директорів навчально-виховних закладів району надходили скарги, в яких були зазначені  певні факти:

-                     порушення графіку підвозу продуктів; 

-                     незадовільну якість продуктів харчування, що постачаються;

-                     порушення правил транспортування продуктів харчування тощо.

На даний момент проблеми вирішені (усуваються).

    Відділом освіти була проведена внутрішня перевірка організації харчування в закладах  району, в ході, якої було встановлено, що директори шкіл та відповідальні особи за організацію харчування дотримуються правил та норм організації харчування, ведуть відповідну документацію, вживають усі заходи для усунення недоліків при забезпеченні їдалень якісними продуктами.

      На момент перевірки реалізація у шкільних буфетах школярам продтоварів, які містять штучні ароматизатори, барвники, консерванти, підсилювачі смаку, газовані напої не допускалась. Також було перевірено терміни зберігання продукції. Простроченої не виявлено.

       Відділом освіти видано накази від 07.08.2015року №222 «Про організацію харчування у навчальних закладах Волноваського району у 2015-2016 навчальному році» та 01.09.2015 року №266 «Про внесення змін до наказу щодо організації харчування у навчальних закладах Волноваського району у 2015-2016 навчальному році», 07 серпня 2015року № 223 «Про забезпечення дотримання вимог санітарного законодавства у закладах освіти району на 2015-2016 навчальний рік», 01.10.2015р. № 311 «Про невідкладні заходи щодо запобігання епідемічним ускладненням, пов’язаним з вживанням харчових продуктів  у закладах освіти району», 31 грудня 2015 року        № 474 «Про організацію харчування учнів та дотриманням санітарно - гігієнічних вимог на харчоблоках загальноосвітніх навчальних закладів Волноваського району в 2016 році»

Питання організації харчування у закладах освіти району знаходиться на постійному контролі відділу освіти.

      

  Начальник  відділу освіти                                                                                                                     М.І. Деремешко

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016  № 7/6-132

м. Волноваха

Про внесення змін та доповнень

до  Цільової програми щодо організації

харчування учнів   1-4 класів та учнів

пільгової категорії у закладах освіти

Волноваського району на  2016 рік

             Розглянувши  лист  Волноваської  райдержадміністрації від 23.05.2016  № 01-23-531 , відповідно до статті 25 Закону України «Про освіту», статті 22 Закону України «Про загальну середню освіту», статей 5,6 Закону України «Про охорону дитинства», постанови Кабінету Міністрів України від 22  листопада 2004 року № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах», керуючись статтею 88 Бюджетного кодексу України, статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни та доповнення до  пункту 4 «Фінансове забезпечення Програми»  Цільової програми щодо організації харчування учнів   1-4 класів та учнів  пільгової категорії у закладах освіти  Волноваського району на  2016 рік, затверженої рішенням  Волноваської районної ради від 23.12. 2015 № 7/2- 29, виклавши  його у   новій редакції, згідно з  додатком.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань соціальної і молодіжної політики освіти, охорони здоров’я, культури і спорту (Близнюк), з питань соціального і  економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін (Чернецька).

Голова районної ради                                                                                                                       В.Д. ЛУБІНЕЦЬ                                    

Додаток

до рішення районної ради

15.06.2016 № 7/6-132

4. Фінансове забезпечення Програми

       Фінансово-економічне та матеріальне забезпечення Програми здійснюватиметься відповідно до плану заходів виконання Програми, а саме:  з районного бюджету у сумі 3923,4тис. грн., освітньої субвенції -  522,0 тис грн.

План заходів виконання Програми

з/п

 

Зміст заходу

Джерело фінансування,

тис. грн

1

Організація шкільного харчування в закладах освіти Волноваського району на 2016 рік

 

Районний бюджет,

тис.грн

 

 

 

Освітня субвенція,

тис. грн

3923,4

522,0

 

 

Керуючий справами виконавчого апарату

районної ради                                                                                                                                        А.К. Демішева

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016  №7/6-133

м.Волноваха

Про внесення  змін  до

Програми  підтримки обдарованих

дітей Волноваського району

на 2011-2016 роки

          З метою створення в районі сприятливих умов для розвитку творчого потенціалу школярів, пошуку, підтримки і стимулювання інтелектуально і творчо  обдарованих  дітей  та  молоді, розглянувши лист Волноваської районної державної адміністрації від 23.05.2016 №01-23-531, керуючись статтею 88  Бюджетного Кодексу України, статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада  

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни до Програми підтримки обдарованих дітей Волноваського району на 2011-2016 роки, затвердженої рішенням  районної ради від 30.12.2010 № 6/3- 34, виклавши пункт 4.4.  розділу  V «Заходи Програми»  у новій редакції, згідно з додатком.

2.Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту (Близнюк), з питань соціального і  економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін (Чернецька).

 Голова районної ради                                                                                                                       В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

                                                                                                               Додаток

                                                                                                               до рішення районної ради

                                                                                                               15.06.2016 №7/6-133

 

Заходи

 

Об’єм

фінансу-

вання

тис, грн

Джерело

фінансування,

тис, грн.

Термін виконан-ня

Виконавці

Районний бюджет

Бюджети місцевих рад

4.4

Організація Всеукраїнських, регіональних, обласних, міжнародних конкурсів, змагань, фестивалів, тощо; проведення екскурсій містами України в рамках національно - патріотичного виховання (видатки на відрядження  учнів та вихованців)

193,190

190,990

2,2

Квітень-грудень 2016 року

Відділ освіти Волноваської райдержадмі-ністрації

 

Керуючий справами виконавчого апарату районної ради                                                          А.К. Демішева

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-134

м. Волноваха

Про внесення  змін  до статутів

закладів освіти Волноваського району

         З  метою удосконалення управління в сфері загальної середньої освіти та для приведення у відповідність до вимог чинного законодавства установчих документів закладів освіти району, розглянувши лист Волноваської  райдержадміністрації  від 27.05.2016 року  № 01-23-550, керуючись статтею 57 Господарського кодексу України, частиною 5 статті 9 Закону України «Про загальну середню освіту», статтею 6 Закону України «Про освіту»,  статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1.Внести зміни до Статутів закладів освіти району, вказаних у додатку 1 до даного рішення, виклавши їх у новій редакції, згідно з додатками 2-5.

2.Доручити директорам навчальних закладів району, вказаних у додатку 1  до даного рішення, здійснити заходи щодо внесення відповідних змін до право установчих документів у встановленому законом порядку.

 3.  Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійні комісії районної ради з питань зовнішньоекономічної   та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник), з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту ( Близнюк).

Голова районної ради                                                                                                                   В.Д. ЛУБІНЕЦЬ        

                                                                                                                                         Додаток 1

                                                                                                                                          до рішення районної ради

                                                                                                                                          15.06.2016 № 7/6-134

Перелік

навчальних закладів району, в Статути яких вносяться зміни

Назва

Адреса

Види змін

1.

Бугаська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів  Волноваської районної ради Донецької області

85764

Донецька область,

Волноваський район

с. Бугас

вул.  Шкільна, буд.1

інші зміни, які не містяться в єдиному державному реєстрі

2.

Гранітненська загальноосвітня І-ІІІ ступенів Волноваської районної ради

Донецької області

87123

Донецька область., Волноваський район,

с. Гранітне,

вул. Б.Хмельницького, буд.. 33.

інші зміни, які не містяться в єдиному державному реєстрі

3.

Старогнатівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Волноваської районної ради

Донецької області

87110

Донецька область, Волноваський район,

с. Старогнатівка,

вул. Шкільна, буд. 37

 

інші зміни, які не містяться в єдиному державному реєстрі

4.

Чермалицька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів

Волноваської районної ради

Донецької області

87142

Донецька область, Волноваський  район, 

с.  Чермалик,

вул..Мира,  буд. 13,

вул. Торгова, буд.27

 

інші зміни, які не містяться в єдиному державному реєстрі

 

Керуючий справами виконавчого апарату

районної ради                                                                                                                                      А.К. Демішева

________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-135

м. Волноваха

Про перейменування Волноваського ліцею

Волноваської районної ради Донецької області

         Відповідно до статті 9 Закону України «Про загальну середню освіту», листа департаменту освіти і науки Донецької обласної державної адміністрації від 10 липня 2015 року № вх.. 01/14-1137, розглянувши лист Волноваської райдержадміністрації від 06 червня 2016 року № 01-23-580, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада:

В И Р І Ш И Л А:

 1. Перейменувати Волноваський ліцей Волноваської районної ради Донецької області в Волноваську загальноосвітню школу I-III ступенів № 5 Волноваської районної ради Донецької області.

2. Затвердити Статут Волноваської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 5 Волноваської районної ради Донецької області, згідно з додатком.

3. Директору Волноваського ліцею (Харченко) здійснити заходи щодо внесення відповідних змін до право установчих документів відповідно чинного законодавства.

4. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник), з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту (Близнюк).

Голова районної ради                                                                                                                         В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 № 7/6-136

м. Волноваха

Про визначення   опорного

навчального закладу

         3 метою визначення ролі навчального закладу як осередку місцевої громади, враховуючі  розпорядження голови  Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 18 березня 2016 року № 213 «Про затвердження переліку інфраструктурних проектів», протокол №1 від 28 січня 2016 року  засідання колегії Донецької облдержадміністрації, обласної військово-цивільної адміністрації щодо адаптації моделі освітнього осередку в об’єднаній територіальній громаді, у відповідності з постановою Кабінету Міністрів України від 18 березня 2015 року № 195 «Питання використання у 2015 році коштів державного фонду регіонального розвитку», Положенням про освітній округ, затвердженим  постановою Кабінету Міністрів України від 27 серпня 2010 року №777 (в редакції постанови  Кабінету Міністрів України від 20 січня 2016 року №79), розглянувши лист Волноваської райдержадміністрації від 10 червня 2016 року № 01-23-595,  керуючись Законами України  «Про загальну середню освіту», «Про освіту», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»  районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Визначити опорним навчальним закладом Волноваського району  Волноваську загальноосвітню школу І-ІІІ ступенів №5 Волноваської районної ради Донецької області.

2. Доручити Волноваській районній державній адміністрації:

 2.1. Провести аналіз мережі підпорядкованих навчальних закладів з урахуванням їх кадрового потенціалу та рівня матеріально-технічного забезпечення.

 2.2.  Вивчити стан до профільної підготовки і профільного навчання у навчальних закладах.

 2.3. Прогнозувати витрати на зміцнення матеріально-технічної бази навчальних закладів, придбання шкільних автобусів  з метою організації підвезення учнів (вихованців) і педагогічних працівників до місця навчання, роботи та місця проживання, введення, у разі потреби, додаткових посад педагогічних працівників.

  2.4. Організувати проведення інформаційно-роз’яснювальної  роботи серед громадськості щодо утворення опорної школи  та її філій.

  2.5. Сформувати мережу дошкільних, позашкільних та загальноосвітніх закладів, яка б реально враховувала освітні запити.

   2.6. Надати до Волноваської районної ради пропозиції щодо ліквідації та реорганізації навчальних закладів з малою наповнюваністю класів.

   2.7. Надати  до Волноваської районної ради обґрунтовані пропозиції  щодо визначення філій опорного навчального закладу та створення освітнього округу.

    2.8. Здійснити заходи щодо призначення директора опорного навчального закладу Волноваського району Донецької області на конкурсних засадах.

3. Контроль за виконанням даного рішення  покласти на постійні комісії районної ради з питань зовнішньоекономічної  та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник), з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту ( Близнюк).

Голова районної ради                                                                                                                   В.Д.  ЛУБІНЕЦЬ      

 

Пояснювальна  записка

до проекту рішення районної ради

«Про визначення   опорного навчального закладу»

            Опорні школи – це нова система освіти, якісної освіти для діток, які навчаються в маленьких містечках та селищах. В такій школі має перш за все бути відповідна матеріально-технічна база: спортивний та актовий зали, їдальня, кабінети та лабораторії.

           Відповідна увага при виборі опорних шкіл приділятиметься і рівню знань учнів. Також в опорній школі має бути досвідчений директор, кваліфікований педагогічний колектив.

          Опорна школа буде мати філії, не менше трьох. Філія – це школи першого ступеня, тобто для дітей, які навчаються з 1 по 9 клас. Після закінчення 9 класу діти будуть мати можливість навчатися в якісній опорній школі. Початкова школа має бути наближена до місця проживання дітей, а учні інших класів зможуть їздити до місця навчання автобусами.
        Основна реформа середньої школи запланована на найближчі роки та тісно пов’язана з процесом децентралізації в Україні. На практиці це означає, що місцеві громади матимуть більше повноважень і коштів та зможуть самі вирішувати питання щодо матеріально-технічного забезпечення навчальних закладів, в першу чергу – садочків та шкіл. Це дасть змогу створити на місцях опорні школи – школи, добре оснащені всім необхідним для сучасного навчального процесу, з обладнаними кабінетами та лабораторіями для фізики, хімії, біології, географії, математики тощо. Організація та оснащення опорних шкіл фінансуватиметься як з державного бюджету, так і з місцевих бюджетів, з можливістю залучення грантових коштів. Опорні школи потрібні для того, щоб учні з різних населених пунктів, незалежно від розміру цих населених пунктів та матеріального стану родини, мали рівний доступ до якісної шкільної освіти. Такі школи забезпечуватимуть освітні потреби населення на досить значній території, вони передбачають організоване підвезення учнів та педагогів шкільними автобусами. Цими питаннями опікуватимуться місцеві громади, керуючись  статтею 43 Закону України  «Про місцеве самоврядування в Україні», даний проект рішення  пропонується на розгляд і затвердження сесією районної ради.

Начальник відділу освіти                                                                                                                        М.І. Деремешко

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016  №7/6-137

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення

СТОВ «Новогнатівське» для ведення товарного

сільськогосподарського виробництва

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення СТОВ «Новогнатівське» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 7,5724 га ріллі, із нерозподілених (не витребуваних) земельних ділянок сільськогосподарського призначення колишньої колективної власності КСП ім. Чкалова, що розташована за межами населених пунктів Миколаївської сільської ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 14.03.2016 №55-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення СТОВ «Новогнатівське» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 7,5724 га ріллі, із нерозподілених (не витребуваних) земельних ділянок сільськогосподарського призначення колишньої колективної власності КСП ім. Чкалова, що розташована за межами населених пунктів Миколаївської сільської ради  Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                           В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

 15.06.2016 №7/6-138

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення

ФГ «Надія» для ведення товарного

сільськогосподарського виробництва 

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення ФГ «Надія» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 2,5500 га, що розташована за межами населених пунктів Кіровської сільської ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 09.03.2016 №39-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення ФГ «Надія» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 2,5500 га, що розташована за межами населених пунктів Кіровської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                        В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016   № 7/6-139

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення

Чишко Костянтина Павловича

для сінокосіння та випасання худоби

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення Чишко Костянтина Павловича для сінокосіння та випасання худоби, загальною площею 20,0000 га, із земель  державної власності, що перебувають у запасі, розташованої за межами населених пунктів Володимирівської селищної ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 14.03.2016 №54-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення Чишко Костянтина Павловича для сінокосіння і випасання худоби, загальною площею 20,0000, із земель державної власності, що перебувають у запасі, що розташована за межами населених пунктів Володимирівської селищної ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                         В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016  №7/6-140

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення

СФГ «Астра» для ведення товарного

сільськогосподарського виробництва

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення СФГ «Астра» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 64,18 га, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що перебувають у запасі, що розташована за межами населеного пункту Донської селищної ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 09.03.2016 №40-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення СФГ «Астра» для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 64,18 га, із земель сільськогосподарського призначення державної власності, що перебувають у запасі, що розташована за межами населеного пункту Донської селищної ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                           В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

 15.06.2016  № 7/6-141

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення, що

передбачається в оренду для ведення товарного

сільськогосподарського виробництва

із земель запасу сільськогосподарського

призначення державної власності за межами

населених пунктів Рибинської сільської

ради Волноваського району Донецької області

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що передбачається в оренду, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності, загальною площею 18,7000 га, що розташована за межами населених пунктів Рибинської сільської ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 28.03.2016 №159-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення, що передбачається в оренду, для ведення товарного сільськогосподарського виробництва із земель запасу сільськогосподарського призначення державної власності, загальною площею 18,7000 га, що розташована за межами населених пунктів Рибинської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                           В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016  № 7/6-142

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельної ділянки

сільськогосподарського призначення

гр. Сердюка В.В. та Дикуна О.А.

для ведення товарного сільськогосподарського

виробництва

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення гр. Сердюка В.В. та Дикуна О.А. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 0,5069 га, що розташована за межами населених пунктів Іванівської сільської ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 04.04.2016 №208-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельної ділянки сільськогосподарського призначення гр. Сердюка В.В. та Дикуна А.О. для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, загальною площею 0,5069 га,  що розташована за межами населених пунктів Іванівської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                          В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-143

м. Волноваха

Про затвердження технічної документації

з нормативної грошової оцінки земельних ділянок

сільськогосподарського призначення,

гр. Панова Є.В. для сінокосіння та

випасання худоби

         Розглянувши технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення гр. Панова Є.В. для сінокосіння та випасання худоби, загальною площею 33,9697 га, що розташовані за межами населених пунктів Степнянської сільської ради Волноваського району Донецької області, враховуючи позитивний висновок державної експертизи землевпорядної документації від 18.05.2016 №401-16, керуючись статтею 23 Закону України «Про оцінку земель», статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         Затвердити технічну документацію з нормативної грошової оцінки земельних ділянок сільськогосподарського призначення гр. Панова Є.В. для сінокосіння та випасання худоби, площею 33,9697 га, що розташовані за межами населених пунктів Степнянської сільської ради Волноваського району Донецької області.

Голова районної ради                                                                                                                        В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

 

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-144

м.Волноваха

Про тендерний комітет  

районної ради

         З метою раціонального використання бюджетних коштів, підвищення ефективності закупівель товарів за кошти районного бюджету,   відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 30.03.2016 №557 «Про затвердження Примірного положення про тендерний комітет або уповноважену особу»,  керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

 1. Затвердити Положення про тендерний комітет   районної ради, згідно з додатком 1.

 2. Створити тендерний комітет районної ради у складі, згідно з додатком 2.

 3. Вважати такими, що втратили силу рішення районної ради від 13.01.2016 №7/3-64 «Про комітет з конкурсних торгів районної ради», від 30.03.2016 №7/5-111 «Про внесення змін до складу комітету з конкурсних торгів районної ради».

 4. Контроль за виконання рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань соціального і економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін (Чернецька).

Голова районної ради                                                                                                                    В.Д. ЛУБІНЕЦЬ

 

Додаток 1

до рішення районної ради

15.06.2016 №7/6-144

 

Положення про тендерний комітет районної ради

I. Загальні положення

1.1. Тендерний комітет районної ради (далі - комітет) – це посадові та інші особи районної ради, призначені відповідальними за організацію і проведення процедур закупівлі згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон).

1.2. Метою створення комітету є організація і проведення процедур закупівель на принципах колегіальності та неупередженості.

1.3. Комітет в своїй діяльності керується Законом, іншими нормативно-правовими актами з питань публічних закупівель та цим Положенням.

II. Засади діяльності тендерного комітету

2.1. Склад комітету, зміни до складу та Положення про нього затверджуються рішенням районної ради. До складу комітету входять не менше п'яти осіб.  

2.2. До складу комітету не можуть входити посадові особи та представники учасників, члени їхніх сімей, а також   депутати районної ради.

Членство в комітеті не повинно створювати конфлікт між інтересами районної ради та учасника чи між інтересами учасників процедури закупівлі, наявність якого може вплинути на об'єктивність і неупередженість прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі.

2.3. Керівництво роботою комітету здійснює його голова, який призначається  районною радою та може мати право на підписання договорів про закупівлю у разі надання таких повноважень замовником, оформлених відповідно до законодавства.

            2.4. Голова комітету призначає заступника (заступників) голови, секретаря з числа членів комітету та визначає функції кожного члена комітету.

У разі відсутності голови комітету його обов'язки виконує заступник голови комітету (якщо призначено кількох заступників голови комітету, то голова визначає серед них виконуючого обов'язки голови комітету на період своєї відсутності).

За відсутності секретаря комітету його обов'язки виконує інший член комітету, визначений його головою.

Рішення голови комітету щодо призначення заступника (заступників) голови та секретаря комітету, визначення функцій кожного члена комітету та вирішення інших питань заносяться до протоколу засідання комітету.

2.5. Формою роботи комітету є засідання, яке є правомочним за присутності на ньому не менше двох третин членів комітету.

Засідання комітету скликаються головою комітету та проводяться у разі потреби.

Перелік питань, що підлягають розгляду на засіданні комітету, та порядок денний доводяться до відома членів комітету до початку засідання.

2.6. Рішення з питань, що розглядаються на засіданнях комітету, приймаються простою більшістю голосів. У разі рівного розподілу голосів голос голови комітету є вирішальним.

Рішення комітету оформлюється протоколом, який підписується всіма членами комітету, присутніми на засіданні. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.

У разі відмови члена комітету підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.

2.7. Комітет відповідає за організацію та проведення процедур закупівель.

У процесі роботи він забезпечує реалізацію таких функцій:

планування закупівель, складання та затвердження річного плану закупівель;

здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення;

забезпечення рівних умов для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;

забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених законом;

забезпечення оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до закону;

надання роз'яснення особам, що виявили намір взяти участь у процедурі закупівель, щодо змісту тендерної документації у разі отримання відповідних запитів;

здійснення інших дій, передбачених Законом.

2.8. Голова, секретар та інші члени комітету можуть пройти навчання з питань організації та здійснення закупівель.

2.9.Члени комітету мають право:

брати участь у плануванні видатків і визначенні потреби у товарах, роботах та послугах, що будуть закуповуватися;

аналізувати та/або отримувати інформацію щодо виконання договорів, укладених відповідно до закону;

виносити питання на розгляд комітету;

прийняти рішення з оформленням відповідного протоколу комітету щодо необхідності виправлення технічних (механічних, формальних) помилок, допущених при внесенні інформації про закупівлю, яка оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу;

одержувати від структурних підрозділів замовника інформацію, необхідну для проведення процедур закупівель;

уносити свою окрему думку до протоколів засідань комітету;

ініціювати створення робочих груп з числа службових (посадових) та інших осіб структурних підрозділів замовника з метою складання технічних вимог до предмета закупівлі, підготовки проектів договорів тощо;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.10. Члени комітету зобов'язані:

брати участь у всіх його засіданнях особисто;

організовувати та проводити процедури закупівель;

забезпечувати рівні умови для всіх учасників, об'єктивний та чесний вибір переможця;

дотримуватися норм законодавства у сфері публічних закупівель та цього Положення;

здійснювати інші дії, передбачені Законом.

2.11. Голова комітету:

організовує роботу комітету;

приймає рішення щодо проведення засідань комітету;

визначає дату і місце проведення засідань комітету;

пропонує порядок денний засідань комітету;

веде засідання комітету;

уносить на розгляд керівника замовника пропозиції щодо змін у складі комітету;

здійснює інші повноваження відповідно до законодавства.

2.12. Секретар комітету забезпечує:

ведення та оформлення протоколів засідань комітету;

оперативне інформування членів комітету стосовно організаційних питань його діяльності;

за дорученням голови комітету виконання іншої організаційної роботи;

зберігання документів щодо здійснення публічних закупівель;

дотримання вимог законодавства з питань діловодства під час роботи з документами;

розміщення інформації про публічні закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу через авторизовані електронні майданчики;

виконання інших повноважень відповідно до законодавства.

2.13. Голова комітету несе персональну відповідальність за виконання покладених на комітет функцій.

2.14. За порушення вимог, установлених законом та нормативно-правовими актами, розробленими відповідно до Закону, члени комітету несуть відповідальність згідно із законами України.

2.15. Голова та секретар комітету несуть відповідальність за повноту та достовірність інформації, що оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель для загального доступу.

Керуючий справами виконавчого апарату

районної ради                                                                                                                                           А.К.Демішева

 

Додаток 2

до рішення районної ради

15.06.2016 №7/6-144

 

Склад тендерного комітету районної ради

№ з\п

Прізвище, ім’я, по батькові

Посада

1.

 Радченко

Світлана Володимирівна

 

- начальник фінансово-господарського відділу, головний бухгалтер виконавчого апарату районної ради, голова тендерного комітету;

 

2.

Весьолкіна

Аліса Олексіївна

- начальник відділу з питань правової роботи і правового аналізу виконавчого апарату районної ради;

 

3.

 Романюк

Наталія Сергіївна

- начальник відділу з питань майна комунальної власності виконавчого апарату районної ради ;

 

4.

Більдій

Катерина Олександрівна

- провідний спеціаліст відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної ради;

 

5.

Вервейко

Валентина Валеріївна

- спеціаліст 1 категорії відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної ради.

 

Керуючий справами виконавчого апарату

районної ради                                                                                                                                           А.К.Демішева

_________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 № 7/6-145

м.Волноваха

Про надання згоди на безоплатну передачу

державного майна з балансу Державної установи

«Державний науково-дослідний і проектний

інститут основної хімії» у спільну власність

територіальних громад, що перебуває в управлінні

Волноваської районної ради

       Відповідно до Закону України «Про передачу об’єктів права державної  та комунальної власності»,  керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

1. Дати згоду Міністерству економічного розвитку і торгівлі України на   безоплатну передачу державного майна  з балансу Державної установи «Державний науково-дослідний і проектний інститут основної хімії» у  спільну власність територіальних громад, що перебуває в  управлінні Волноваської районної ради:

1.1. Стадіону «Іллічівець 2», розташованого за адресою: Донецька область, Волноваський район, смт. Донське, вул. Спортивна, 9а.

1.2. Групи будівель та споруд Дитячого оздоровчого центру «Райдужний», розташованих  в с. Юріївка Донецької області.

 2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань зовнішньоекономічної і інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник).

Голова районної ради                                                                                                В.Д. ЛУБІНЕЦЬ      

_________________________________________________________________________________________________________________________                     

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-146

м. Волноваха

Про надання згоди на безоплатну передачу

у державну власність будівлі загальноосвітньої

школи – інтернату I-II ступенів зі спільної власності

територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходиться

в управлінні Волноваської районної ради

        Розглянувши лист Східного регіонального управління Державної прикордонної служби України від 13.06.2016 №721/4621,  Донецького прикордонного загону від 10.06.2016 №6141, керуючись Законом України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності», статтями 43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Дати згоду на безоплатну передачу у державну власність зі спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходиться в управлінні Волноваської районної ради, будівлі загальноосвітньої школи – інтернату I-II ступенів, розташованої за адресою: Донецька область, Волноваський район, смт Новотроїцьке, провулок Східний, будинок 2.

     2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійні комісії районної ради з питань зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник) та з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров’я, культури і спорту (Близнюк).

Голова районної ради                                                                                                                         В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

________________________________________________________________________________________________________________________

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННА РАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 №7/6-147

м.Волноваха

Про призначення Коваленко В.Я.

на посаду головного лікаря комунального

лікувально-профілактичного закладу

«Волноваська районна лікарня №1»

      Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 16.10.2014 №642 «Про затвердження Порядку укладення контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я та Типової форми контракту з керівником державного, комунального закладу охорони здоров’я», відповідно до Положення про порядок призначення на посаду та звільнення з посади керівників комунальних підприємств, установ, організацій спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міста, що знаходяться в управлінні районної ради, укладання та розторгнення з ними контрактів, затвердженого рішенням районної ради від 26.02.2010 №V/28-396, керуючись статтею 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

     1. Призначити Коваленко Володимира Яковича на посаду головного лікаря комунального лікувально-профілактичного закладу «Волноваська районна лікарня №1.

      2. Доручити голові районної ради укласти контракт з Коваленко Володимиром Яковичем після державної реєстрації комунального лікувально-профілактичного закладу «Волноваська районна лікарня №1» строком на 3 роки.

     3. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності (Мельник).

Голова районної ради                                                                                                          В.Д. ЛУБІНЕЦЬ  

_________________________________________________________________________________________________________________________                       

ВОЛНОВАСЬКА РАЙОННАРАДА

ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Р І Ш Е Н Н Я

15.06.2016 № 7/6-148

м.Волноваха

Про затвердження Плану роботи

Волноваської районної  ради

на друге півріччя 2016 року

         Відповідно до пункту 6 частини 1 статті 43 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», районна рада

В И Р І Ш И Л А:

         1. Затвердити План роботи Волноваської районної ради на друге півріччя 2016 року, згідно з додатком.

         2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого апарату районної ради Демішеву А.К.,  голів постійних комісій районної ради.

Голова районної  ради                                                                                                                        В.Д.ЛУБІНЕЦЬ

 

 

 

 

 

П Л А Н   Р О Б О Т И

Волноваської районної ради

на друге півріччя 2016 року

Зміст

 

Найменування питання

Дата

 розгляду

Відповідальний за підготовку питання, доповідачі

 

І. Питання для розгляду на пленарних засіданнях районної ради

 

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про хід виконання Програми  розвитку земельних відносин і охорони земель у Волноваському районі Донецької області на 2016-2020 роки

протягом півріччя

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії;

Хачхарджи О.І. – начальник відділу Держгеокадастру у Волноваському районі

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

ІІІ квартал

Голови постійних  комісій

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження розпоряджень голови районної ради та голови райдержадміністрації

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про внесення змін та доповнень до районного бюджету на 2016 рік

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Голови постійних комісій

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. – в.о. голови райдержадміністрації

Про виконання рішення районної ради від 18.02.2015 №6/30-508 «Про затвердження Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Волноваському районі на 2015-2016 роки»

ІV квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Волноваському районі на 2017-2018 роки

ІV квартал

Мельник В.І. –голова постійної комісії;

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Голови постійних  комісій

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Голови постійних  комісій

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про затвердження Районної програми «Молодь. Сімя. Діти. Оздоровлення.»

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Регіональної цільової програми розвитку фізичної культури і спорту Волноваського району  на 2017-2020 роки

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Районної програми підтримки обдарованих дітей Волноваської школи мистецтв на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Районної програми розвитку культури на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Районної програми проведення культурно-мистецьких заходів та відзначення державних і професійних свят на 2017 рік

ІV квартал

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації;

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

 

 

II. Питання для розгляду на засіданнях постійних комісій районної ради

 

з питань законності, правопорядку, депутатської діяльності і депутатської етики, прав та свобод громадян

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

III квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Овчинніков С.І.– голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Весьолкіна А.О. – начальник відділу з питань правового порядку та правового аналізу виконавчого апарату районної ради

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Овчинников С.І. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про хід виконання депутатських запитів

протягом півріччя

Овчинников С.І. – голова постійної комісії;

Весьолкіна А.О. – начальник відділу з питань правового порядку та правового аналізу виконавчого апарату районної ради

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Овчинников С.І. – голова постійної комісії;

Весьолкіна А.О. – начальник відділу з питань правового порядку та правового аналізу виконавчого апарату районної ради

 

з питань сприяння державному будівництву і місцевому самоврядуванню

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

III квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Нестеренко В.О. – голова постійної комісії

Галушкова Н.А. – начальник відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної ради

 

з питань соціального і економічного розвитку, бюджету, фінансів і цін

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

III квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження розпоряджень голови районної ради та голови райдержадміністрації

 

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про внесення змін та доповнень до районного бюджету на 2016 рік

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Районної програми «Молодь. Сімя. Діти. Оздоровлення.»

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Регіональної цільової програми розвитку фізичної культури і спорту Волноваського району  на 2017-2020 роки

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Районної програми підтримки обдарованих дітей Волноваської школи мистецтв

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Чернецька Т.Г.– голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про затвердження Районної програми розвитку культури на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Районної програми проведення культурно-мистецьких заходів та відзначення державних і професійних свят на 2017 рік

ІV квартал

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Чернецька Т.Г. – голова постійної комісії

Демішева А.К. – керуючий справами виконавчого апрату районної ради

 

з питань промисловості, транспорту, паливно–енергетичного комплексу, будівництва і житлово-комунального господарства

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя  2016 року

ІІI квартал

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

ІІI квартал

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Іщенко Г.В.. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Іщенко Г.В.  – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

 

 

протягом півріччя

Іщенко Г.В. – голова постійної комісії

Галушкова Н.А. – начальник відділу з питань організаційної та кадрової роботи виконавчого апарату районної

 

з питань агропромислового комплексу, регулювання земельних відносин і охорони навколишнього природного середовища

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

IІІ квартал

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

IІІ квартал

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про хід виконання Програми  розвитку земельних відносин і охорони земель у Волноваському районі Донецької області на 2016-2020 роки

протягом півріччя

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Хачхарджи О.І. – начальник відділу Держгеокадастру у Волноваському районі

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Сарбаш В.А.– голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя  2016 року

ІІI квартал

Сарбаш В.А.. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Сарбаш В.А.  – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про затвердження технічної документації з нормативно грошової оцінки земельних ділянок району

протягом півріччя

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Хачхарджи О.І. – начальник відділу Держгеокадастру у Волноваському районі

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Сарбаш В.А. – голова постійної комісії

Весьолкіна А.О. – начальник відділу з питань правового порядку та правового аналізу виконавчого апарату районної ради

з питань зовнішньоекономічної та інвестиційної діяльності, розвитку бізнесу, приватизації, комунальної власності

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

III квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Мельник В.І. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про виконання рішення районної ради від 18.02.2015 №6/30-508 «Про затвердження Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Волноваському районі на 2015-2016 роки»

ІV квартал

Мельник В.І. –голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми розвитку малого і середнього підприємництва у Волноваському районі на 2017-2018 роки

ІV квартал

Мельник В.І. –голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

 Мельник В.І.  – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Заслуховування звітів керівників установ, підприємств і організацій

протягом півріччя

Мельник В.І. –голова посітійної комісії

Романюк Н.С.– начальник відділу з питань комунального майна виконачого апарату районної ради

Розгляд питань щодо укладання або продовження контрактів з керівниками комінальних підприємств, установ та організацій спільної власності територіальних громад району, що знаходяться в управлінні районної ради

протягом півріччя

Мельник В.І. –голова посітійної комісії

Романюк Н.С.  – начальник відділу з питань комунального майна виконачого апарату районної ради

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Мельник В.І. –голова посітійної комісії;

Романюк Н.С.  – начальник відділу з питань комунального майна виконачого апарату районної ради

з питань соціальної і молодіжної політики, освіти, охорони здоров'я, культури і спорту

Про хід виконанння Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2016 рік

III квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про виконання повноважень Волноваської районної ради делегованих Волноваській райдержадміністрації у першому півріччі 2016 року

протягом півріччя

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

Іванченко О.В. –в.о. голови райдержадміністрації

Про затвердження звіту про виконання районного бюджету за перше півріччя 2016 року

ІІІ квартал

Близнюк Н.П.– голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження звіту про  виконання районного бюджету за 9 місяців 2016 року

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про районний бюджет на 2017 рік

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Бутиріна З.В. – начальник фінансового управління Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Програми економічного і соціального розвитку Волноваського району на 2017 рік

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Коломоєць Л.С. – начальник управління  економіки Волноваської райдержадміністрації

Про затвердження Плану роботи на перше півріччя 2017 року

ІV квартал

Близнюк Н.П – голова постійної комісії

Лубінець В.Д. – голова районної ради

 

Про затвердження Районної програми «Молодь. Сімя. Діти. Оздоровлення.»

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Регіональної цільової програми розвитку фізичної культури і спорту Волноваського району  на 2017-2020 роки

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Сидоренко О.Л. – начальник відділу у справах сім’ї, молоді та спорту райдержадміністрації

Про затвердження Районної програми підтримки обдарованих дітей Волноваської школи мистецтв

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Районної програми розвитку культури на 2017 рік

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

 

Про затвердження Районної програми проведення культурно-мистецьких заходів та відзначення державних і професійних свят на 2017 рік

ІV квартал

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Боровік В.О. – начальник відділу культури райдержадміністрації

Про хід виконання рішень районної ради, що знаходяться на контролі постійної комісії районної ради

протягом півріччя

Близнюк Н.П. – голова постійної комісії

Романюк Н.С.  – начальник відділу з питань комунального майна виконачого апарату районної ради

 

 

 

 

 

 

III. Здійснення депутатської діяльності

 

Зустрічі з виборцями, звіти

постійно

Депутати районної ради  

Вивчення громадської думки, вивчення потреб територіальних громад, інформування про них ради та її органів, участь у їх вирішенні

постійно

 Голова районної ради, заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, відділи виконавчого апарату районної ради, депутати районної ради

Прийом громадян

постійно

Голова районної ради, заступник голови районної ради

Участь у масових заходах, що проводяться органами місцевого управління на території громад

постійно

Депутаты районного совета

 Виступи в засобах масової інформації

постійно

Голова районної ради, заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради, депутати районної ради

Участь у прес-конференціях, громадських слуханнях, круглих столах, семінарах

постійно

Голова районної ради, заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради, голови постійних комісій районної ради

 

IV. Взаємодія з територіальними громадами, органами місцевого самоврядування, виконавчою владою

 

Проведення нарад, семінарів, круглих столів з представниками органів місцевого самоврядування, територіальних громад. Проведення виїзних засідань постійних комісій

постійно

Голова районної ради, заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради, голови постійних комісій районної ради, депутати районної ради

Надання практичної допомоги працівникам органів місцевого самоврядування, депутатам міської, районної, селищних, сільських рад

постійно

Голова районної ради, заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради, голови постійних комісій районної ради

Розробка пропозицій з реформування місцевого самоврядування

постійно

Заступник голови районної ради, керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради, голови постійних комісій районної ради

Вивчення та узагальнення досвіду роботи міської, селищних, сільських рад району

постійно

Керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

 

V. Забезпечення діяльності районної ради та її органів

Організаційне забезпечення:

 - Підготовка пленарних засідань районної ради, засідань постійних комісій;

за окремим планом

Керуючий справами виконавчого  апарату районної ради

- Підготовка і проведення зустрічей, громадських слухань, нарад;

за окремим планом

Заступник голови районної ради

- Здійснення контролю за ходом виконання рішень районної ради;

постійно

Голови постійних комісій районної ради

- Ознайомлення з чинним законодавством депутатів районної ради;

постійно

Голови постійних комісій районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

- Проведення депутатських днів;

постійно

Голови постійних комісій районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

- Надання консультаційної допомоги депутатам районної ради, помічникам депутатів, членам робочих груп;

постійно

Голови постійних комісій районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

- Підготовка довідкових матеріалів депутатам районної ради про хід виконання програм і рішень, прийнятих районною радою

постійно

Керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

- Інформування населення про роботу районної ради у засобах масової інформації

постійно

Керуючий справами виконавчого  апарату районної ради, голови постійних комісій районної ради, начальники відділів виконавчого апарату районної ради

Керуючий справами  виконавчого апарату

районної ради                                                                                                                                  А.К.ДЕМІШЕВА                                                                                             ________________________________________________________________________________________________________________________